• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

450.000 de brosuri in diverse limbi, pentru promovarea turistica a Romaniei

450.000 de brosuri in diverse limbi, pentru promovarea turistica a Romaniei

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului achiziţionează servicii de realizare a două loturi de broşuri de promovare turistică a României care să susţină implementarea strategiei de brand România - exploraţi grădina Carpaţilor, valoarea estimată a contractelor ridicându-se la 4,38 milioane lei, fără TVA, potrivit unui comunicat al MDRT.


Primul lot cuprinde un tiraj total de 300.000 exemplare cu 48 de pagini, în limbile română, engleză, franceză, germană, italiană, spaniolă, poloneză şi rusă, ce vor prezenta cele mai competitive şase produse turistice ale României: circuite culturale, natura neatinsă, turism rural, turism activ şi de aventură, turism balnear şi de întreţinere şi city breaks.


Alături de aceşti vectori de comunicare, prin care România se poziţionează pe piaţa turistică internaţională, va fi prezentat şi produsul turistic "litoral".

Valoarea estimată a contractului este de 3,87 milioane lei, fără TVA (echivalent a 900.000 euro fără TVA).


Al doilea lot reprezintă tipărirea broşurilor referitoare la turismul în natură, city breaks şi circuite culturale în limbile engleză, franceză şi germană în 150.000 de exemplare.


Valoarea estimată a contractului este de 516.000 lei, fără TVA (echivalent a 120.000 euro fără TVA).


Material furnizat de Agerpres






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//