• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GE - rezultate financiare foarte bune in trimestrul II, 2011

GE - rezultate financiare foarte bune in trimestrul II, 2011

GE [NYSE: GE] a anunţat câştiguri operaţionale solide din continuarea operaţiunilor în cel de-al doilea trimestru din 2011 în valoare de 3,7 miliarde USD, în creştere cu 18% faţă de al doilea trimestru din 2010. Veniturile pe trimestru s-au ridicat la 35,6 miliarde USD, în scădere cu 4% faţă de anul trecut, în principal datorită absenţei veniturilor NBCU după vânzarea pachetului majoritar al GE către Comcast. Dacă se exclude acest impact, veniturile au crescut cu 7%.

„Prin această creştere de două cifre a câştigurilor din al cincilea trimestru consecutiv, ne menţinem operaţiunile într-un mediu volatil,” a declarat Jeff Immelt, Preşedinte şi CEO al GE. „Am anunţat o creştere generală solidă de 18% a câştigurilor operaţionale, beneficiind de contribuţii solide din partea GE Capital, Healthcare, Transportation, Aviation şi Oil & Gas. Valoarea comenzilor în curs ale GE a crescut la o cifră record de 189 miliarde USD. Numărul total al comenzilor din infrastructură a crescut cu 24%, reflectând o consolidare clară a comenzilor de echipamente, în creştere cu 33%, şi a comenzilor de servicii, în creştere cu 16%.”

Veniturile internaţionale de pe segmentul industrial (fără NBCU) s-au ridicat la 13,4 miliarde USD, în creştere cu 23%, reprezentând 59% din veniturile industriale totale. Veniturile GE pentru segmentele industriale s-au accelerat în regiunile aflate în creştere, înregistrându-se creşteri de două cifre în India, China, Asia de Sud-Est, Africa, Rusia, Australia, Canada şi America Latină.

Aşa cum s-a comunicat deja, câştigurile şi marjele diviziei Energy au scăzut în principal din cauza presiunii din sectorul de regenerabile,” a declarat Immelt. „În plus, marjele au fost afectate de integrarea achiziţiilor Energy. Indicatorii arată o îmbunătăţire în cea de-a doua jumătate a anului 2011 pentru Energy, când preconizăm o creştere volumului unitar de aproximativ 17% faţă de 2010. Integrarea achiziţiilor strategice Energy a avansat mai repede decât fusese planificat, consolidând şi mai mult poziţia Energy Infrastructure în vederea înregistrării unei creşteri în a doua jumătate a acestui an. În general, câştigurile industriale ar trebui să se îmbunătăţească în a doua jumătate a anului 2011 şi se preconizează o accelerare a ciclului în 2012.”

În al doilea trimestru, compania a investit în cercetare şi dezvoltare cu 40% mai mult decât anul trecut pentru a asigura menţinerea poziţiei GE de lider în inovaţii, produse şi servicii tehnologice care încurajează creşterea organică puternică a veniturilor şi expansiunea marjelor viitoare. Investiţiile dau rezultate. De exemplu, GE Aviation şi companiile mixte aferente au anunţat câştiguri record de 27 miliarde USD la Paris Air Show în luna iunie. Motorul LEAP-X (un motor internaţional CFM) este pe primul loc în ceea ce priveşte comenzile de corpuri înguste pe noul model Airbus A320neo şi este poziţionat drept sursă unică pentru programul de re-motorizare a modelului 737 de la Boeing. În domeniul energetic, GE a lansat centrala electrică cu ciclu combinat FlexEfficiency 50 care oferă o combinaţie fără precedent între flexibilitate şi eficienţa combustibilului, a anunţat cea mai eficientă turbină eoliană din lume şi a obţinut cea mai mare eficienţă raportată pentru panourile solare cu film subţire.

Lichidităţile generate din activităţile operaţionale de pe segmentul industrial au ajuns la un total de 4,4 miliarde USD în prima jumătate a anului 2011, un nivel care permite îndeplinirea planului de 12-13 miliarde USD pentru întregul an. La sfârşitul trimestrului, GE avea un numerar consolidat de 91 miliarde USD. De la începutul anului şi până în prezent, Compania a efectuat răscumpărări de acţiuni în valoare de 1 miliard USD, cu răscumpărări de acţiuni în valoare de 2,7 miliarde USD de la reînceperea programului în al treilea trimestru din 2010. Compania intenţionează să retragă acţiunile preferenţiale emise către Berkshire Hathaway Inc. în octombrie 2011.

„Impulsul dat de comenzile şi câştigurile din cel de-al doilea trimestru la nivelul întregii companii este foarte încurajator,” a declarat Immelt. „Suntem optimişti în ceea ce priveşte perspectivele de creştere din al doilea trimestru şi din viitor.”

Principalele date financiare pentru cel de-al doilea trimestru din 2011:

Câştigurile operaţionale din cel de-al doilea trimestru s-au ridicat la 3,7 miliarde USD, în creştere cu 18% de la 3,2 miliarde USD în al doilea trimestru din 2010, iar EPS operaţionale au fost de 0,34 USD, în creştere cu 17% de la 0,29 USD în al doilea trimestru al anului trecut. Profitul segmentului a crescut cu 18% faţă de al doilea trimestru din 2010, creşterile de peste 100% ale GE Capital, de peste 500% ale Transportation, de 9% la Aviation şi de 8% la Healthcare compensând din plin scăderile câştigurilor de 19% ale Energy Infrastructure şi de 26% ale Home & Business Solutions.

Cu includerea efectelor operaţiunilor întrerupte, câştigurile nete ale GE pentru cel de-al doilea trimestru au fost de 3,8 miliarde USD (0,35 USD per acţiune repartizat acţionarilor obişnuiţi) în 2011 faţă de 3,1 miliarde USD (0,28 USD per acţiune repartizat acţionarilor obişnuiţi) în al doilea trimestru din 2010.

Veniturile în cel de-al doilea trimestru au scăzut cu 4%, până la 35,6 miliarde USD, în creştere cu 7% dacă se exclud veniturile NBCU. Veniturile GE Capital Services (GECS) au scăzut cu 1% faţă de anul trecut, până la 12,4 miliarde USD. Vânzările industriale în valoare de 23,0 miliarde USD au scăzut cu 6% faţă de 2010.

Lichidităţile generate de activităţile operaţionale ale GE Industrial în primele şase luni ale anului 2011 au ajuns la un total de 4,4 miliarde USD, cu 31% mai puţin faţă de cele 6,3 miliarde USD de anul trecut.

Tabelele aferente cuprind informaţii esenţiale pentru evaluarea poziţiei financiare a companiei, a performanţei operaţionale şi a fluxului de numerar.

GE va discuta rezultatele preliminare ale celui de-al doilea trimestru într-o transmisiune pe web la ora 8:30 ET astăzi, disponibilă la adresa www.ge.com/investors. Graficele aferente vor fi afişate la această adresă înainte de transmisiunea pe web.

GE (NYSE: GE) este o companie diversificată de infrastructură şi servicii financiare, creată pentru a răspunde celor mai stringente probleme la nivel mondial. De la aviatică şi producţia de energie la servicii financiare, soluţii medicale, petrol şi gaze şi căi ferate, GE este prezentă în peste 100 de ţări şi are aproximativ 300.000 de angajaţi în întreaga lume. Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi pagina web a companiei la adresa www.ge.com.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//