• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Investeste acasa - campanie lansata de Imoinvest in Cluj-Napoca si Sibiu

Investeste acasa - campanie lansata de Imoinvest in Cluj-Napoca si Sibiu

Societatea de dezvoltari imobiliare IMOINVEST SA, membra a Grupului Financiar IMOFINANCE, lanseaza zilele acestea in Cluj Napoca si Sibiu campania intitulata “Investeste acasa”.


"Campania „Investeste acasa” se adreseaza milioanelor de romani care traiesc si lucreaza dincolo de frontierele tarii,  dar care pastreaza in permanenta legatura cu tara, fiind atenti la noutatile, transformarile si oportunitatile care apar. Acestia pastreaza ideea revenirii in tara si perspectiva unor posibile investitii in imobile situate in localitatile din care provin sau in localitati care reprezinta pentru ei puncte de interes", spun initiatorii campaniei.


„Ideea campaniei ne-a venit realizand ca multi dintre clientii cumparatori ai apartamentelor din cadrul Ansamblului Rezidential Dumbrava Sibiu sunt romani care lucreaza in strainatate. Am remarcat si  dorinta lor fireasca de a lua o decizie finala in ceea ce priveste o investitie imobiliara in Romania numai   dupa ce vizioneaza - la fata locului - imobilul cautat".


"Ca atare, din dorinta  de a veni in intampinarea romanilor care lucreaza  in strainatate si sunt interesati de achizitia  unui apartament , am hotarat sa le oferim celor care vin, vad si achizitioneaza apartamente dintre cele construite de catre IMOINVEST SA in arealul municipiilor Cluj-Napoca sau Sibiu, contravaloarea transportului necesar deplasarii in tara pentru respectivele vizionari”, a declarat Iosif Pop - Presedintele Grupului Financiar IMOFINANCE.


Pot participa la campania „Investeste acasa” atat romanii care lucreaza in strainatate si care detin lichiditatile necesare efectuarii unei investitii imobiliare, cat si romanii care obtin (legal si constant) venituri din strainatate dar care nu dispun de toata suma necesara achizitionarii unui apartament.


In sprijinul acestora din urma IMOINVEST SA aduce, in colaborare cu societatea IMOCREDIT IFN SA (o alta societate membra a Grupului Financiar IMOFINANCE), solutii de creditare atractive, cu maturitati de pana la 15 ani. 


Ansamblurile IMOINVEST se disting intre proiectele imobiliare din Romania prin locatii deosebite, calitatea materialelor si lucrarilor incorporate, dar si prin nivelul ridicat de confort oferit de spatiile generoase ale apartamentelor cu una sau cu doua camere la Sibiu (cartierul Dumbrava) si respectiv trei sau patru camere  la Cluj-Napoca (zona Muzeul Apei), mai spun oficialii companiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//