• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Peste 1 milion de metri patrati de sticla in fatadele cladirilor de birouri din Bucuresti

Peste 1 milion de metri patrati de sticla in fatadele cladirilor de birouri din Bucuresti

Suprafaţa vitrată a clădirilor de birouri din Capitală depăşeşte 1 milion de metri pătraţi, potrivit estimărilor Saint-Gobain Glass România, liderul pieţei locale de sticlă. Compania a livrat aproximativ 500.000 de metri pătraţi din această suprafaţă, în principal fiind furnizate produse performante, precum sticlă cu control solar sau sticlă cu izolare termică şi fonică.

Saint-Gobain Glass România a livrat mai mult de jumătate din cei aproximativ 500.000 de metri pătraţi în ultimii 4 ani, odată cu inaugurarea fabricii de la Călăraşi în 2007, investiţie care în prezent se ridică la peste 170 de milioane de euro.

„În ultimii ani, dezvoltatorii de clădiri de birouri şi-au îndreptat tot mai mult atenţia spre extinderea suprafeţelor vitrate. Se doreşte crearea unui spaţiu de muncă luminos, agreabil din punct de vedere psihologic, iar datorită proprietăţilor speciale ale sticlei, ocupanţii clădirilor beneficiază de confort climatic pe tot parcusul anului”, a declarat Cosmin Popescu, directorul de marketing al Saint-Gobain Glass România.

La nivel regional, cea mai mare suprafaţă vitrată a clădirilor de birouri, de peste 2 mil. metri pătraţi de sticlă, se regăseşte în Varşovia, oraş în care suprafaţa spaţiilor de birouri este aproape dublă faţă de cea din Capitală. Spaţiile de birouri din Bucureşti se ridică la aproximativ 1,8 mil. metri pătraţi, potrivit estimărilor Saint-Gobain Glass.
 
„Comparativ cu restul capitalelor din regiune, Bucureştiul înregistrează cea mai mică suprafaţă a spaţiilor de birouri, în ciuda faptul că are cea mai mare populaţie. Lipsa spaţiilor creează un potenţial mare de dezvoltare a sectorului office în Capitală, situaţie care implicit va duce şi la creşterea suprafeţelor vitrate”, a apreciat Popescu.

Printre clădirile de birouri pentru care Saint-Gobain Glass România a furnizat sticlă se numără BRD Victoria Tower, Europe House şi Opera Plaza, dar şi business park-uri, precum S’Parc, North Gate Offices sau City Gate. În plus, compania a livrat sticlă pentru singurele trei clădiri verzi (green buildings) din Capitală, respectiv Euro Tower, Cathedral Plaza şi Platinum Business and Convention Center.

Saint-Gobain Glass România a livrat, de asemenea, sticlă şi pentru Petrom City, cel mai mare sediu al unei companii private din România. Suprafaţa vitrată pentru acest proiect s-a ridicat la peste 50.000 de metri pătraţi, în condiţiile în care întreaga suprafaţă a complexului depăşeşte 100.000 de metri pătraţi.
“Este greu de precizat valoarea sticlei furnizate pentru clădirile de birouri din Bucureşti, dar aceasta reprezintă aproximativ 30% din costul faţadei, care, în funcţie de proiect, poate depăşi chiar şi 50% din investiţia totală”, a precizat Popescu.

Sticla performantă utilizată la clădirile de birouri migrează către segmentul rezidenţial

Pentru clădirile de birouri din Capitală, Saint-Gobain Glass România a livrat sticlă cu control solar, cu izolare fonică şi termică. Dacă până de curând acestea se foloseau în proporţie redusă la clădirile de locuit, în ultima perioadă se observă o tendinţă crescătoare pentru utilizarea unor astfel de produse şi în sectorul rezidenţial.

“Arhitecţii s-au convins de beneficiile şi avantajele noilor tipuri de sticlă şi încep treptat să extindă aplicarea acestora şi la locuinţe. De altfel, întotdeauna la clădirile de birouri s-au utilizat ultimele tehnologii în domeniul materialelor de construcţie, acestea fiind adoptate ulterior de către sectorul rezidenţial”, a explicat reprezentantul Saint-Gobain Glass România.

Potrivit unui studiu al companiei, tot mai multe locuinţe încep să fie dotate cu ferestre cu control solar. Acestea asigură o termoizolare mai bună şi reduc consumul anual de energie necesar pentru asigurarea confortului termic cu până la 20% faţă de ferestrele termoizolante clasice LowE.

Saint-Gobain Glass, companie cu o tradiţie de peste 340 de ani în cadrul grupului francez Saint-Gobain, specializat în producţia de materiale de construcţii, este principalul producător de sticlă din Europa şi cel de-al doilea producător la nivel mondial, cu vânzări de peste 5,4 miliarde de euro în 2010.

Compania a intrat pe piaţa din România încă din anul 2005, dar a început producţia de sticlă în anul 2007, odată cu finalizarea fabricii de sticlă de la Călăraşi, investiţie care s-a ridicat la peste 170 de milioane de euro. Fabrica din România, unde lucrează peste 250 de angajaţi, reprezintă unul din principalele centre de producţie ale grupului din Europa.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//