• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noua oferta Romtelecom cu pachete integrate ce pot fi personalizate

Noua oferta Romtelecom cu pachete integrate ce pot fi personalizate

Incepand din 8 august 2011, serviciile de televiziune, internet şi voce oferite de Romtelecom clienţilor persoane fizice, noi sau existenţi, vor fi disponibile în pachete integrate care pot aduce reduceri de până la 33% din factura totală pentru comunicaţii şi divertisment. Pachetele pot fi personalizate în funcţie de nevoile de consum specifice fiecărui client.

„Am pregătit pentru clienţi exact ceea ce ştim că aşteaptă de la noi: oferte integrate, o singură factură, care asigură reduceri mai mari decât dacă serviciile ar fi achiziţionate separat sau chiar faţă de ofertele disponibile anterior. Prin urmare, restructurăm pachetele destinate persoanelor fizice şi dăm mai multă putere clientului pentru a-şi alege combinaţia de servicii şi preţuri care răspunde cel mai bine nevoilor sale individuale de comunicare,” a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie şi Comercial Rezidenţial, Romtelecom.

În urma studiilor efectuate de companie, au fost identificate trei niveluri principale de consum în funcţie de care au fost grupate abonamentele de voce, respectiv internet şi televiziune (prin satelit şi IPTV), deja existente în portofoliul companiei, în 3 tipuri de pachete standard. Astfel, noile pachete sunt disponibile în 3 variante de consum - de bază, mediu şi avansat - pentru fiecare dintre servicii, care pot fi combinate în funcţie de preferinţe.

Pachetele care includ trei servicii în aceeaşi variantă sunt disponibile la tarife între 13 şi 19 euro, fără TVA, aducând clienţilor reduceri lunare de până la 33% faţă de preţurile individuale ale produselor.

Dacă un client alege un anumit pachet de trei servicii, dar optează pentru o variantă superioară de abonament pentru unul dintre servicii, va plăti în plus, lunar, 1 euro (fără TVA)/serviciu, păstrând controlul asupra costului şi putându-se astfel bucura de beneficii suplimentare.

Clienţii pot opta şi pentru pachete care includ câte două servicii, respectiv internet broadband şi voce sau televiziune şi voce , cu preţuri care încep de la 9 euro şi ajung până la 16 euro, fără TVA.

Clienţii care au pachete de două servicii pot trece la o variantă superioară de abonament pentru 1,5 euro în plus pe lună, fără TVA, pentru fiecare serviciu.

Echipamentele aferente serviciilor de voce şi internet din noile pachete sunt oferite cu chirie zero pe toată durata de utilizare a serviciului.

Echipamentele aferente serviciului de televiziune se oferă în chirie, cu plata lunară începând cu 1,4 euro (fără TVA), pentru clienţii noi.

Tot de la începutul lunii august, se redefinesc pachetele de bază din grilele Dolce şi Dolce Interactiv, disponibile atât pentru clienţii existenţi, cât şi pentru cei noi. Astfel, în funcţie de tipul de abonament, clienţii se vor putea bucura de până la 17 noi canale de calitate, printre care Viasat History, Da Vinci Learning sau MGM. Introducerea acestor canale în grila de televiziune a Romtelecom vine ca răspuns la preferinţele exprimate de clienţi în materie de divertisment.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//