• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Managementul resurselor si tehnologia ajuta UPS sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil

Managementul resurselor si tehnologia ajuta UPS sa imbunatateasca eficienta consumului de combustibil

UPS (NYSE-UPS) a lansat cea mai recentă ediţie anuală a Raportului de Dezvoltare Durabilă, dezvăluind cum a reuşit din nou să reducă cantitatea de combustibil folosită pentru a livra fiecare colet în Statele Unite ale Americii.

Volumul coletelor livrate de către UPS în SUA a crescut cu 1,8% în 2010, comparativ cu 2009, dar cantitatea de combustibil consumată per colet a fost redusă cu 3,3%. Compania a explicat îmbunătăţirea vizibilă prin folosirea vehiculului potrivit pe ruta potrivită, folosindu-se de tehnologie pentru a reduce numărul de mile conduse şi concentrându-se pe modul în care comportamentul poate afecta consumul de combustibil.

În total, în 2010, tehnologia a permis UPS evitarea parcurgerii a peste 102 milioane km, cu o evitare a emisiilor asociate de 68.000 tone metrice. Această distanţă este echivalentul a 251.987 de călătorii la Staţia Spaţială Internaţională.

“Combustibilul reprezintă nu numai un factor de cost major pentru UPS, dar şi o sursă majoră de emisii care au impact asupra mediului. Este logic pentru UPS să prezinte pe larg modul în care compania face tot posibilul pentru a reduce utilizarea de combustibil net", a declarat Scott Wicker, UPS chief sustainability officer.

Noul raport, disponibil pe www.ups.com/sustainability, evidenţiază principalele modalităţi prin care tehnologia UPS a redus consumul de combustibil:

Tehnologia de rutare, care a permis UPS să reducă km parcurşi terestru şi aerian.


Optimizarea procesului de încărcare, astfel încât mai multe colete să fie livrate cu mai puţine vehicule prezente pe drum.

Soluţii telematice, care furnizează date privind modul în care un vehicul performează din punct de vedere mecanic, precum şi informaţii despre ruta şoferului şi comportamentul acestuia la volan. Soluţiile telematice au economisit în 2010 15,4 milioane de minute, timp în care maşina este scoasă din viteză.

"Datele pe care le adunăm prin intermediul soluţiilor telematice ne permit să facem ajustări mici cu recompense mari", a spus Wicker. "De exemplu, unul dintre instrumentele noastre de măsurare este "opriri per milă", care măsoară capacitatea noastră de a livra mai multe colete, repornind motorul de mai puţine ori. Creşterea numărului de opriri per milă cu doar 0,01%, în 2010, a dus la reducerea cu 14,7 milioane de km parcurşi."

În raportul din acest an, UPS şi-a extins raportarea în mai multe domenii. Există detalii despre modul de utilizare a apei, emisiile Scope 3, valoarea financiară a donaţiilor în natură realizate în scopuri caritabile prin transport, detalii despre achiziţiile de certificate de emisii de gaze cu efect de seră şi strategia pe termen lung de “decarbonizare" a companiei. De asemenea, UPS  devine prima corporaţie americană care utilizează serviciile unei firme de contabilitate importantă, Deloitte & Touche LLP, pentru a "asigura" raportul de dezvoltare durabilă. În plus, raportul a fost revizuit şi de către Global Reporting Initiative.

Alte puncte incluse în raport:

Flota UPS care dispune de tehnologie avansată şi combustibil alternativ  a depăşit 320 milioane de km parcurşi, începând cu anul 2000.
• Peste 5.289 de angajaţi sunt incluşi, în prezent, în Cercul de Onoare al UPS, care recunoaşte şoferii care au condus timp de 25 de ani fără să provoace vreun accident.
Împreună, aceşti şoferi au condus 8 miliarde de km, reprezentând înconjurul pământului de 188.000 de ori.

Totalul contribuţiilor caritabile a ajuns la 97,1 milioane dolari în 2010.

Angajaţii au făcut 1,2 milioane de ore de voluntariat în 2010.

Inventarul de gaze cu efect de seră (directe şi indirecte) al UPS a fost verificat şi certificat pentru prima oară de către părţi terţe.

"Acest raport de dezvoltare durabilă descrie modul în care UPS susţine valorile sociale, de mediu şi economice, nu numai în prezent, ci şi în viitorul apropiat", a adăugat Scott Davis, Preşedinte şi CEO UPS.

UPS (NYSE:UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluţii, printre care se numără transportul de colete şi mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaţionale şi folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//