• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Electrolux: un frigider vechi inregistreaza un consum energetic cu pana la 80% mai mare, comparativ cu unul din clasa A+

Electrolux: un frigider vechi inregistreaza un consum energetic cu pana la 80% mai mare, comparativ cu unul din clasa A+

Conform unei analize bazate pe mai multe surse din industria de profil, aparatele frigorifice noi, eficiente energetic (clasa energetica A+ si peste), inregistreaza economii semnificative fata de aparatele vechi de 5 pana la 15 ani.

Electrocasnicele sunt prezente in casele a 99% dintre romani, aparatele cel mai frecvent intalnite fiind masinile de spalat rufe, aspiratoarele, aragazurile si fiarele de calcat, frigiderele si combinele frigorifice – conform unui studiu derulat de Electrolux Romania in parteneriat cu agentia de market research AD Consulting, la inceputul lunii iunie. Aceste cifre atesta ca piata din Romania a atins nivelul de saturatie, iar in prezent activitatile de achizitie sunt dominate de inlocuirea aparaturii electrocasnice existente. Costurile de achizitie ale unui aparat electrocasnic nou sunt recuperate prin reducerea costurilor de exploatare (costul electricitatii, al apei).

De exemplu, consumurile energetice ale aparatelor frigorifice vechi sunt cu 30 - 80% mai mari, in functie de vechimea acestora, comparativ cu consumul echipamentelor din clasa A+. Saltul semnificativ in consum se inregistreaza dupa o perioada de 5 ani vechime. Un aparat frigorific vechi de 10 ani are un consum de energie de 420 kWh/an, spre deosebire de un aparat nou din clasa A+, care inregistreaza un consum de numai 255 kWh/an. In ceea ce priveste consumul de energie pe durata de viata, un aparat nou din clasa A+ inregistreaza o economie de 2.475 kWh, ceea ce reprezinta o economie a costurilor pe durata de viata de 1.342 lei.

„Daca avem in vedere, pe de o parte, ponderea consumului pentru aparatura electrocasnica in consumul total de electricitate din sectorul rezidential si, pe de alta parte, vechimea aparaturii electrocasnice din tara noastra, devine evident ca exista un potential important de reducere a necesarului de electricitate si de apa, si implicit a costurilor, prin inlocuirea echipamentelor vechi cu unele noi, mai eficiente energetic. Majoritatea aparatelor din clasa energetica A+ si A++ justifica inlocuirea stocului existent dinainte de anul 2000, din punct de vedere al perioadei de recuperare a investitiei”, a declarat Carmen Georgescu, Marketing and Communication Manager Electrolux Romania.

„Ponderea economiilor realizate, dar si diminuarea impactului negativ asupra mediului reprezinta argumente decisive pentru inlocuirea aparaturii electrocasnice uzate din gospodariile romanilor. Deocamdata, comparativ cu alte tari din Europa de Est, Romania se numara printre tarile cu cea mai scazuta rata de inlocuire a produselor electrocasnice. In majoritatea cazurilor, rata medie de inlocuire depaseste durata de viata a echipamentelor, insa de aici reiese si un aspect pozitiv, si anume potentialul de crestere al pietei electrocasnicelor noi, eficiente energetic”, afirma Mariana Barbuta, director proiect www.topten.info.ro.

Analiza Electrolux este bazata pe surse GfK, date de la producatori si importatori, precum si pe studii efectuate in cadrul ICEMENERG (portal www.topten.info.ro) si Oeko-Institut e.V, Germania.

Pentru calculul costului pe durata de viata s-a considerat: Costul cu energia electrica - este calculat pentru un pret de 0,54221 lei/kWh (inclusiv 24% TVA+accize), corespunzator tarifului CD de tip monom conform Ordinul ANRE nr. 102/23.12.2009.

Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor, cu vanzari anuale de peste 40 milioane de produse, catre clienti din peste 150 de tari. Compania se concentreaza pe crearea de produse inovatoare, gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorilor casnici si profesionali.

Gamele Electrolux includ frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat, aspiratoare, aragaze si sisteme de aer conditionat, comercializate sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Eureka si Frigidaire. In 2010, Electrolux a inregistrat vanzari de 106 miliarde coroane suedeze (aprox. 11 miliarde euro), iar numarul de angajati este de 52 000 persoane.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//