Toyota a primit recent titulatura de cel mai “verde” brand din lume, ~ conform unui studiu realizat de catre Interbrand in colaborare cu Deloitte. Pentru ~ a onora si a intari aceasta titulatura, Toyota Romania a hotarat sa ~ se alature celui mai ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Toyota - partener al Let`s Do It, Romania, editia 2011

Toyota a primit recent titulatura de cel mai “verde” brand din lume, conform unui studiu realizat de catre Interbrand in colaborare cu Deloitte. Pentru a onora si a intari aceasta titulatura, Toyota Romania a hotarat sa se alature celui mai mare proiect de implicare sociala din Romania: "Let`s Do It, Romania!"
Compania sprijina initiativa in cel mai eco mod posibil: incepand cu 4 august 2011, Toyota Romania contribuie la realizarea hartii nationale a deseurilor si ofera timp de o luna de zile echipei "Let`s Do It, Romania! un autoturism Toyota Prius, primul vehicul cu propulsie hibrida din lume, aflat acum la cea de-a treia generatie.
Aceasta sustinere reprezinta primul pas intr-un parteneriat pe temen lung intre Toyota Romania si Let's Do It, Romania!
Compania Toyota este dealtfel unul dintre sustinatorii miscarii "Let`s Do It!" si la nivel international, oferind sprijin si altor tari din comunitatea Let's Do It, World!
Parteneriatul realizat cu "Let`s Do It, Romania!" este in linie cu politica de protectie a mediului promovata de catre Toyota. Aceasta politica se reflecta atat in autoturismele produse, cat si la nivel de comportament responsabil al angajatilor.
Angajatii Toyota Romania vor participa la curatenia nationala de pe 24 septembrie si vor beneficia de un training de comportament eco realizat cu sustinerea echipei "Let`s Do It, Romania!"
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info