• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Egipt... unde incepe totul: Fan in Egipt - continuarea campaniei Redescopera Calatoriile Egiptului

Egipt... unde incepe totul: Fan in Egipt - continuarea campaniei Redescopera Calatoriile Egiptului

Campania Redescopera Calatoriile Egiptului, initiata la inceputul lunii mai 2011 de  Ministerul de Turism al Egiptului impreuna cu Autoritatea Egipteana de Turism (ETA), continua prin concursul “Fan in Egipt”, marele premiu constand intr-o excursie de sapte zile in tara piramidelor alaturi de vedetele preferate.

In aceasta prima editie vedetele care vor pleca in Egipt sunt fetele de la Heaven, urmand ca la concursurile viitoare sa se alature alti artisti romani. Participantii la concurs au sansa sa mearga in vacanta in Egipt cu vedetele preferate. Fie ca sunt fascinati de misterele antice ale Egiptului, de cultura si tainele piramidelor sau isi doresc sa descopere apele turqoise si coralii plini de pesti multicolori din Marea Rosie, sa cunoasca rasfatul si confortul demn de regi si regine din statiunile din Peninsula Sinai, fie ca sunt niste fani pasionati de calatorii, oricine poate participa la concursul “Fan in Egipt”, avand ocazia unica de a castiga o excursia in tara faraonilor alaturi de vedetele preferate.

Pentru a participa  concurentii trebuie doar sa scrie intr-un mod creativ motivul pentru care ar dori sa calatoreasca in Egipt alaturi de vedetele preferate. Cei doritori trebuie sa intre pe pagina oficiala de Facebook a concursului "Egipt... unde incepe totul"
(www.facebook.com/egipt.undeincepetotul), sa dea Like si sa posteze pe wall un video in care canta o piesa de-a fetelor de la Heaven SAU sa scrie motivul pentru care si-ar dori sa viziteze Egiptul, incepand postul cu titlul unei piese de-a trupei Heaven. Postul cu cele mai multe like-uri va fi cel castigator.

"Participantii trebuie sa fie indrazneti, originali, sa caute acele motive autentice, care sa ii reprezinte si care sa reprezinte intr-adevar Egiptul. Acele motive prin care sa-i convinga prietenii lor sa-i voteze, sa ii sustina pentru a strange cat mai multe like-uri", spun organizatorii.

Concursul se desfasoara in perioada 25 iulie - 19 august 2011, in exclusivitate pe pagina de Facebook a Egiptului (www.facebook.com/egipt.undeincepetotul), castigatorul va fi desemnat pe data de 19 august la ora 12, in functie de numarul de like-uri acumulate de postul inscris in concurs. Mai multe detalii se pot gasi in regulamentul postat pe Facebook pe pagina “Egipt... unde incepe totul”.

Fanul cel mai norocos va pleca in perioada 13 – 21 septembrie 2011 in Egipt in statiunea Sharm el Sheikh din Peninsula Sinai, unde se va bucura de sapte zile de confort si rasfat total alaturi de fetele de la Heaven. Ei vor fi cazati la Savoy, un hotel de lux de 5 stele, care in 2010 a fost ales in cadrul World Travel Awards cea mai buna statiune a Egiptului.

Pe langa peisajul de poveste pe care l-a construit natura aici, grupul de romani se vor putea bucura de o serie de facilitati de entertainment si relaxare, precum sala de bowling, sala de patinoar pe gheata, centru de scufundari si sala de fitness.

Castigatorul va avea asigurat pe langa transport si cazare, un program dedicat de entertainment: snorkeling, vizita intr-un sat de beduini, degustare de vinuri, show cu dansatoare din buric sau excursie in zonele culturale din regiune (Old Sharm, Manastirea Sfanta Catherina). In plus, se va putea delecta cu o multitudine de preparate culinare specifice bucatariei egiptene sau va putea incerca o gama larga de mancaruri si bauturi atent selectionate din bucataria internationala.

Campania “Redescopera Calatoriile Egiptului” a debutat in luna mai 2011, cand Ministerul de Turism al Egiptului impreuna cu Autoritatea Egipteana de Turism (ETA), au organizat in perioada 7 -15 mai un info-trip in Egipt pentru un grup de 20 de jurnalisti si tineri artisti romani.

Cei 20 de participanti au putut vizita capitala Cairo, piramidele din Giza, Sfinxul si piata Tahrir – punctul “0” al revolutie egiptene pentru libertate. De asemenea, ei s-a bucurat de cateva zile de rasfat in statiunea Sharm El Sheikh,  unde au incercat o serie de activitati exotice uluitore, cum ar fi: vizitarea unui sat de beduini, o calatorie cu ATV-urile in desertul din peninsula, o calatorie cu yachtul pe Marea Rosie, unde au incercat snorkeling-ul.

Autoritatea Egipteana de Turism (ETA) este o institutie guvernamentala responsabila cu oferirea de servicii turistilor straini care viziteaza Egiptul. ETA a fost infiintata in martie 1981, in subordinea Ministerului Turismului. Principalele obiective ETA sunt cresterea numarului de turisti in Egipt, prin promovarea trecutului antic al tarii si evolutia sa moderna, contribuind la depasirea obstacolelor in dezvoltarea traficului de turisti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//