• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Profi te premiaza - program lansat de Profi pentru dotarea a 200 de scoli din Romania

Profi te premiaza - program lansat de Profi pentru dotarea a 200 de scoli din Romania

Reteaua de magazine Profi a anuntat lansarea campaniei “Profi te premiaza!”, incepand cu 1 august 2011. In urma campaniei,  100 de scoli vor fi dotate cu retele ce constau din notebookuri si servere performante cu ajutorul carora elevii vor deprinde din tainele tehnologiei informatiei, in timp ce alte 100 de scoli vor primi videoproiectoare care sa faca orele de curs mai atragatoare.

“Ne implicam pe termen lung in sustinerea financiara a educatiei din Romania, iar acum dam startul unei competitii prin care dumneavoastra, parintii, rudele si prietenii elevilor veti fi cei care decid numele celor 200 de scoli ce vor fi premiate,” a declarat Pawel Musial, Director General PROFI Rom Food. “Cheia succesului dumneavoastra in aceasta campanie se va gasi in pasiunea si consecventa de care veti da dovada in sustinerea scolii preferate”.

PROFI considera ca lumea de afaceri si societatea civila pot si trebuie sa se implice mai activ in pregatirea pentru viata a tineretului din Romania, venind in completarea resurselor relativ limitate ale statului. In aceasta idee, in momentul de fata, se afla in faza de pregatire documentatia pentru un parteneriat cu Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.

In baza unui mecanism simplu, indiferent de valoarea ei, fiecare cumparatura din magazinele PROFI aduce cu sine un numar de puncte pe care participantii sunt invitati sa le ofere scolilor lor preferate, cel mai adesea din apropierea magazinului in care isi fac cumparaturile. Pentru fiecare magazin PROFI va exista o scoala care acumuleaza cel mai mare numar de puncte si se va califica pe locul intai, si o alta, care va ocupa locul doi.

Fiecare din cele 100 de scoli clasate pe locul intai vor fi dotate cu o retea ce consta dintr-un server si 15 notebookuri, iar cele 100 de scoli clasate pe pozitia secunda vor fi dotate cu un videoproiector fiecare.

Acest program in valoare de peste o jumatate de million de euro este sustinut financiar in intregime de lantul de magazine PROFI si de partenerii sai Gold – Pepsi Cola, Procter&Gamble, Silver - Caroli, COCA COLA Hellenic, CRISTIM, TYMBARK, ENIGMA TRADING, EUREX ALIMENTARE, UNILEVER, si Bronze - FRIESLAND, BOCHEMIE, RISO SCOTTI, SIDE, INA PLAST.

O contributie insemnata la succesul campaniei “Profi te premiaza!” vine si dinspre partenerii media - Radio Romania Actualitati si www.ziare.com, precum si din partea Federatiei Romane de Dans Sportiv, a clubului Hobbydance Bucuresti, a Asociatiei Club Sportiv Miraj Constanta, Liceului cu program sportiv Constanta, Primariei Constanta si S.N. CFR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//