• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - partener oficial Let`s Do It, Romania

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului - partener oficial Let`s Do It, Romania

Începând cu luna iulie 2011, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului susţine “Let’s Do It, Romania!”. Un acord de parteneriat a fost semnat în vederea sprijinirii organizării şi implementării celui mai mare proiect de voluntariat din România.

„Suntem bucuroşi să sprijinim un proiect de responsabilitate civică precum Let’s do it, Romania. O Românie mai curată înseamnă o imagine mai bună a ţării pentru turiştii străini, dar, mai presus de toate, înseamnă o casă primitoare pentru noi toţi. O astfel de iniţiativă nu se traduce prin a ne aduna o zi pe an pentru a curăţa deşeurile, ci încearcă să schimbe atitudini, să conştientizeze şi să responsabilizeze populaţia” a declarat ministrul Elena Udrea.

Totodată, reprezentanţii proiectului au precizat: “Ne bucurăm pentru semnarea acestui parteneriat cu una dintre instituţiile importante pentru acţiunea noastră din data de 24 septembrie. Această colaborare este una firească pentru ambele părţi, având în vedere faptul că  “Let’s Do It, Romania!” are şi o contribuţie importantă la îmbunătăţirea imaginii României, atât prin curăţarea deşeurilor din arealele naturale, cât şi prin apartenenţa la comunitatea internaţională „Let’s Do It World!”. Sprjinul MDRT este esenţial pentru noi, pentru că proiectul se desfăşoară la nivel naţional şi are nevoie de susţinerea tuturor autorităţilor centrale şi locale”.

“Let`s Do It, Romania!” este proiectul tuturor celor care cred că în România se întâmplă şi lucruri pozitive, atunci când fiecare este dispus să contribuie, chiar şi cu foarte puţin: o singură zi,  pentru o Românie curată – 24 septembrie 2011.

„Let’s Do It, Romania!” este cel mai mare proiect de implicare socială din România, care îşi propune curăţarea deşeurilor din arealele naturale într-o singură zi. În 2010, pe 25 septembrie, peste 200 000 de voluntari au participat la Ziua de Curăţenie Naţională.

În 2011, voluntarii sunt chemaţi pe data de 24 septembrie să facă parte din Echipa Naţională care va curăţa România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//