• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GolinHarris Bucuresti - agentia de PR a companiei germane Kludi

GolinHarris Bucuresti - agentia de PR a companiei germane Kludi

GolinHarris este agentia de PR a producătorului german Kludi, lider de piată în segmentul bateriilor de bucătărie în Germania si Austria.

Agentia a început anul acesta să construiască pentru Kludi o platformă integrată de comunicare, care include media relations, comunicare corporate si de brand, comunicare business-to-business si digital PR. Cel mai recent eveniment creat pentru compania germană a fost lansarea Kludi Balance, o colectie de ultimă generatie de baterii pentru baie, definită printr-un design atemporal si prezentată reprezentantilor media si partenerilor companiei.

„Suntem într-o continuă dezvoltare a business-ului în România, avem planuri ambitioase si ne-am setat etape clare de crestere. Si pentru că suntem în ascensiune, comunicarea este un segment extrem de important pentru noi. Am fost bucuros să găsesc în GolinHarris un partener care ne oferă solutii inteligente, care se integrează în strategia noastră de marketing si care se distinge în industrie prin eficientă si creativitate”, a declarat Florin Barabas, Managing Director Kludi.

Echipa GolinHarris va asigura pentru Kludi servicii integrate de relatii publice, cu focus pe comunicarea digitală si de brand.

„Kludi este un brand plin de personalitate, lângă care asezi cu inima linistită atribute precum inovatie, design si versatilitate. În acelasi timp, odată ce intri în lumea Kludi, ti se dezvăluie o familie de produse, fiecare cu individualitate distinctă si cu nevoi separate de comunicare. Este exact ceea ce ne place în jobul de PR: diversitatea si frumusetea  brandurilor si faptul că învătăm lucruri noi cu fiecare client”, spune Monica Botez, Client Service Director GolinHarris Bucuresti.

Echipa GolinHarris care gestionează contul Kludi România este formată din Monica Botez- Client Service Director, Raluca Munteanu- PR Manager si Roxana Dibă – PR Executive.

Kludi este o companie de familie ce ofera calitatea germana incontestabila la preturi accesibile. Compania este lider de piată în segmentul bateriilor de bucătărie în Germania si Austria. Fondată în Germania în anul 1926, compania are în prezent peste 1000 angajati în toată lumea si o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane de euro. Kludi dezvoltă si produce baterii de lux pentru baie si bucătărie, sisteme de dus si accesorii pentru baie precum si baterii medicale pentru clinici.

GolinHarris Bucuresti a luat nastere în acest an în urma afilierii agentiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane, care detine în total 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu.

Recunoscută de industria de comunicare prin câstigarea titlurilor Agentia de PR a anului 2010 în România si Best Large Agency to Work for în 2011 de către Holmes Report, GolinHarris este specializată în crearea de campanii de comunicare care generează word of mouth si vizibilitate crescută pentru clientii săi, indiferent de segmentul de piată în care acestia activează.

Agentia acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate si asigură gama completă de Servicii Specializate de PR: Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.
 
Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Century 21, Transavia, Architected Business Solutions, Hasbro, Frey Wille, Crucea Rosie Română.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One si este multiplă finalistă la festivaluri internationale precum European Excellence Award si Sabre Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//