• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Entel si Ericsson - cea mai rapida retea de broadband mobil din America Latina

Entel si Ericsson - cea mai rapida retea de broadband mobil din America Latina

Entel, cel mai mare operator telecom din Chile, răspunde cererii de capacitate pentru servicii de date prin lansarea celei mai rapide reţele de broadband mobil din America Latină. Reţeaua este susţinută cu ajutorul Ericsson (NASDAQ: ERIC) şi a celei mai noi tehnologii HSPA Evolution, ce permite rate maxime de transfer de date de până la 42 Mbps.

Popularitatea tot mai mare a smartphone-urilor şi a aplicaţiilor avansate de Internet au condus la creşterea traficului de date din reţeaua Entel.Tehnologia Ericsson HSPA Evolution (HSPA dual carrier) de 42 Mbps creşte capacitatea reţelei şi permite unui număr mai mare de utilizatori să se bucure de o experienţă de broadband mobil excelentă, făcând posibilă şi valorificarea unor noi surse de venituri pentru operatori.

Entel va lansa pe piaţă oferte de acces la Internet cu viteze de până la 22 Mbps şi o viteză medie de download de 6 Mbps, ajutând astfel compania să domine piaţa serviciilor mobile de Internet.

Antonio Büchi, CEO al Entel, a declarat: „Suntem mândri să lansăm tehnologia HSPA+ de 42 Mbps, fapt ce ne va ajuta să devenim operatorul cu cea mai rapidă ofertă de broadband mobil din America Latină. Tehnologia Ericsson ne pune la dispoziţie o soluţie eficientă din punct de vedere a costurilor cu ajutorul căreia să dezvoltăm o reţea avansată de broadband mobil în întreaga ţară şi să le oferim utilizatorilor noştri o experienţă de broadband mobil autentică”.

Nicolas Brancoli, Vice Preşedinte al Ericsson în America Latină, a declarat: „Parteneriatul dintre Entel şi Ericsson s-a extins pe parcursul mai multor lansări successive de HSPA şi a pus la dispoziţia tuturor utilizatorilor din Chile servicii de broadband de mare viteză. Odată cu lansarea cu succes a serviciilor de broadband mobil şi a smartphone-urilor pe piaţă, modernizarea reţelei a devenit esenţială pentru ca operatorii să poată oferi în continuare cea mai bună experienţă abonaţilor lor, reducând în acelaşi timp costurile pe termen lung”.

Controlând aproximativ 50% din piaţa de broadband mobil, Entel este lider în Chile şi colaborează încă din 1996 cu Ericsson pentru a aduce cele mai noi tehnologii pe piaţă.

Ericsson este cel mai important furnizor mondial de tehnologie şi servicii pentru operatorii de telecomunicaţii. Lider de piaţă în domeniul tehnologiilor mobile 2G, 3G şi 4G, Ericsson oferă suport pentru reţele cu peste 2 miliarde de abonaţi şi deţine o poziţie importantă pe segmentul serviciilor de administrare a reţelelor.

Portofoliul companiei cuprinde infrastructură pentru telefonie mobilă şi fixă, precum şi soluţii broadband şi multimedia pentru operatori, companii şi dezvoltatori. Companiile în joint-venture Sony Ericsson şi ST-Ericsson le oferă consumatorilor dispozitive mobile personale cu funcţii dintre cele mai complexe.

Ericsson îşi materializează viziunea de a oferi „comunicaţii pentru toţi” prin intermediul inovaţiei, tehnologiei şi soluţiilor sustenabile de afaceri. Activi în 175 de ţări, cei peste 90.000 de angajaţi au generat, în 2010, venituri de 28,2 miliarde USD (203,3 miliarde coroane suedeze). Fondată în 1876 şi având sediul la Stockolm, în Suedia, Ericsson este listată la Bursa Nordică OMX din Stockolm şi pe NASDAQ din New York.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//