Mazda Motor Corporation va prezenta noul SUV crossover compact Mazda CX-5 în ~ premieră mondială, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 (13 – ~ 25 septembrie 2011). CX-5 va fi primul model al noii generaţii de ~ produse Mazda ce vor ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
Mazda CX-5, SUV-ul crossover compact cu tehnologiile inovatoare SKYACTIV - in premiera mondiala la Salonul Auto de la Frankfurt

Mazda Motor Corporation va prezenta noul SUV crossover compact Mazda CX-5 în premieră mondială, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011 (13 – 25 septembrie 2011). CX-5 va fi primul model al noii generaţii de produse Mazda ce vor îngloba gama completă a tehnologiilor inovatoare SKYACTIV şi noua temă de design „KODO – Sufletul mişcării”.
Mazda CX-5 evoluează caracterul „fun to drive” reprezentativ pentru Mazda şi va fi introdus progresiv pe toate pieţele începând cu prima parte a lui 2012. Dezvoltat în jurul întregii serii de tehnologii SKYACTIV – incluzând noile motoare pe benzină şi diesel, transmisii manuale şi automate, caroseria şi şasiul noi – CX-5 oferă un răspuns precis şi o experienţă superioară în condus, înregistrând în acelaşi timp performanţe remarcabile de mediu şi de siguranţă.
Gama europeană de motorizări va include propulsorul SKYACTIV-G 2.0, benzină şi SKYACTIV-D 2.2, diesel disponibile în versiuni standard şi de mare putere. Fiecare motor are o rată de compresie record de 14:1 pentru o eficienţă optimă. Mazda se axează pe atingerea performanţelor excepţionale de mediu pentru un SUV compact şi are ca obiectiv un nivel de emisii de CO2 sub 120g/km pentru modelul de motor SKYACTIV-D 2.2.
Mazda CX-5 va fi de asemenea primul model de serie ce va îngloba noua temă de design Mazda, „KODO – Sufletul Mişcării”, prezentată în premieră pe conceptele SHINARI şi MINAGI. Temele unice ale limbajului KODO includ o nouă parte frontală cu un design tematic îndrăzneţ şi un stil dinamic care transmit un sentiment puternic de vitalitate şi agilitate.
Alături de CX-5, la standul Mazda de la Frankfurt va fi prezentată şi Mazda3 facelift. Noul model furnizează emisii scăzute de CO2, un caracter dinamic mai sportiv şi mai stabil, cu îmbunătăţiri la nivelul design-ului interior şi exterior şi niveluri superioare de calitate.
Denumit oficial, cea de-a 64-a ediţie a “Internationale Automobil-Ausstellung” (IAA), Salonul Auto de la Frankfurt va fi deschis pentru presă pe 13 şi 14 septembrie şi pentru public începând cu 15 până pe 25 septembrie. Mazda va susţine o conferinţă de presă marţi, 13 septembrie, de la 14:15 la 14:30, ora locală.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info