• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Alo 24 Banking BCR - optiunea de salvare sabloane personale pentru platile initiate prin telefon

Alo 24 Banking BCR - optiunea de salvare sabloane personale pentru platile initiate prin telefon

Banca Comercială Română (BCR) continuă dezvoltarea serviciului de banking prin telefon. Pentru simplificarea tranzacţiilor prin telefon, clienţii pot acum să salveze şabloane cu datele aferente plăţilor efectuate frecvent prin Alo 24 Banking BCR.

Utilizând un şablon personal, orice plată realizată prin telefon este mai simplă deoarece clientul plătitor nu mai are grija datelor pe care trebuie să le înscrie în ordinul de plata. Informaţiile repetitive rămân salvate în aplicaţie, clientul poate să utilizeze un nume reprezentativ pentru fiecare şablon şi îl poate utiliza pentru următoarele plaţi similare.

”Alo 24 Banking BCR este un serviciu de bancă la distanţă simplu şi rapid, care poate fi folosit la orice oră, din orice loc – de exemplu, dacă eşti seara la o terasă cu prietenii şi iţi aminteşti că ai uitat să plăteşti o factură, o poţi face instant, de pe telefonul mobil. Clienţii care au deja token, trebuie doar să sune la 0800.801.BCR, unde consilierii noştri le vor oferi toate informaţiile necesare pentru activare”, a declarat Mădălina Voinea, şef departament Contact Center din cadrul Direcţiei Managementul Canalelor Retail.

Clienţii care utilizează Alo 24 Banking BCR pentru plata facturilor au fost repede atraşi de noua funcţionalitate, în prima lună de la lansare fiind salvate peste 5.000 de şaboane personale.

“Dezvoltarea acestei opţiuni a venit în urma sugestiilor primite de la clienţi. Salvarea şabloanelor personale nu implică niciun cost pentru utilizatori” a incheiat Mădălina Voinea.

Salvarea şabloanelor personale la telefon continuă seria dezvoltarilor pentru Alo 24 Banking BCR care s-au reflectat în creşterea numărului de plaţi iniţiate prin telefon. Fiind în continuă creştere, serviciul Alo 24 Banking BCR a înregistrat cu peste 80% mai multe plăţi în primul semestru al anului 2011 comparativ cu al doilea semestru din 2010. Printre cele mai apreciate lansări se numără posibilitatea deschiderii depozitelor la termen cu bonus de dobândă de 0,25 p.p. faţă de nivelul standard sau promoţional din oferta valabilă la ghişeele băncii - din noiembrie 2010 valoarea medie lunară a sumelor atrase prin Alo 24 Banking BCR a crescut de 14 ori iar sumele depuse per depozit au crescut cu peste 150%.
 
Alo 24 Banking BCR este disponibil 24/7 apelând gratuit 0800.801.BCR, iar principalele operaţiuni care pot fi efectuate prin acest serviciu sunt: Plăţi intra şi interbancare în lei şi valută; Schimb valutar; Operaţiuni cu depozite; Deschideri de cont curent; Emitere de card de debit; Informaţii despre conturile deţinute la BCR şi despre cardurile de credit.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti în cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2010, Erste Group detinea active totale în valoare de 205,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 1.015,4 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,9 %.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//