• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Goodyear - crestere de 24% a vanzarilor pe al doilea trimestru din 2011

Goodyear - crestere de 24% a vanzarilor pe al doilea trimestru din 2011

Goodyear Tire & Rubber Company raportează un nou record de vânzări şi câştiguri mai mari în al doilea trimestru al lui 2011. Vânzările Goodyear pentru cel de-al doilea trimestru au fost de 5,6 miliarde de dolari, cu până la 24 de procente mai mari decât în anul precedent şi mai mari decât oricare altele obţinute de companie în celelalte trimestre. Volumul de unităţi de anvelope au totalizat 42,9 milioane de dolari, cu 2 procente mai mult decât în 2010, rezultat reflectat în primul rând din volumul mai slab din industrie, şi în special pe segmentul anvelopelor de turisme din America de Nord.

Vânzările pe cel de-al doilea trimestru au reflectat, de asemenea, raporturi îmbunătăţite preţ/mix, ceea ce a condus la un venit mai mare per anvelopă cu până la 18 procente faţă de acelaşi trimestru al anului 2010, excluzând de aici impactul tranzacţiilor la cursul de schimb valutar. 

Vânzările pe cel de-al doilea trimestru au fost de asemenea influenţate de o creştere a vânzărilor cu 221 milioane pe segmentele de afaceri conexe producerii de anvelope, în special în America de Nord, şi de alţi 348 milioane de dolari obţinuţi din tranzacţiile favorabile la cursul de schimb valutar. 

Compania a înregistrat un venit de 382 milioane de dolari pe segmentul operaţional în al doilea trimestru al anului 2011. Acesta a fost cu până la 163 milioane de dolari mai mare faţă de acelaşi trimestru al anului precedent. Venitul pe segmentul operaţional a reflectat un venit îmbunătăţit preţ/mix de produs de 554 milioane de  dolari, care a compensat peste aşteptări creşterea preţului la materiile prime (obţinând 381 milioane de dolari net din acţiunile de reducere a costurilor la materiile prime). 

Venitul net al Goodyear pe cel de-al doilea trimestru al anului în curs, aflat la dispoziţia acţionarilor comuni, a fost de 40 de milioane (16 cenţi per acţiune), comparativ cu 28 de milioane (11 cenţi per acţiune) din acelaşi trimestru al anului trecut. Toate sumele exprimate per acţiune au fost aproximate.

În calculele realizate pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2011 au fost incluse cheltuieli de 66 milioane de dolari (27 de cenţi per acţiune) cauzate de raţionalizări, calculul activelor şi de deprecierea accelerată, precum şi taxe financiare în valoare de 53 de milioane de dolari (22 de cenţi per acţiune) legate de răscumpărări parţiale a unor cheltuieli realizate în avans în proporţie de 10,5%, alte 7 milioane de dolari (3 cenţi per acţiune) legate de taxe fiscale discrete, 3 milioane de dolari (1 cent per acţiune) din costuri legate de repararea şi acoperirea pagubelor produse de tornadă la una din unităţile de producţie ale companiei; şi un câştig de 10 milioane din activele obţinute din vânzări (4 cenţi per acţiune). Toate sumele exprimate sunt calculate după scăderea taxelor şi impozitelor aferente.

Vânzările pe cel de-al doilea trimestru ale subsidiarei North American Tire au crescut cu 18 procente faţă de anul trecut la 2,4 miliarde, record pentru al doilea trimestru. Vânzările au reflectat un raport îmbunătăţit preţ/produs, ceea ce a condus la o creştere cu 20 de procente a venitului per anvelopă, neluând în calcul impactul tranzacţiilor la cursul de schimb valutar, comparativ cu al doilea trimestru al anului 2010. Volumul unităţilor pentru echipare originală a scăzut cu 9 procente. Vânzările de anvelope de înlocuire au fost mai mici cu 5 procente. Vânzările au fost influenţate pozitiv de 178 milioane de dolari obţinuţi din vânzările mai mari obţinute din afacerile conexe comerţului cu anvelope, şi în primul rând din vânzarea pe segmentul produselor chimice.

Venitul pe segmentul operaţional pe al doilea trimestru al anului 2011 în valoare de 137 milioane de dolari a fost cu 121 miloane de dolari peste nivelul de anul trecut şi mai mare decât orice alt venit obţinut pe un trimestru din 1998 şi până în prezent. Raportul îmbunătăţit preţ/mix de 216 dolari a compensat peste aşteptări pierderea de 131 milioane de dolari rezultată din creşterea preţului la materiile prime.

Costurile fixe legate de nivelul mai ridicat de producţie au contribuit cu 20 de milioane la venitul pe segmentul operaţional. Venitul pe segmentul operaţional a beneficiat de asemenea şi de o reducere de 20 de milioane de dolari a anumitor costuri de producţie, de vânzările mai mari în alte sectoare de afaceri conexe comerţului cu anvelope şi de eficienţa acţiunilor de reducere a costurilor, în timp ce cheltuielile comune pentru împărţirea profitului au fost compensate.

Vânzările pentru cel de-al doilea trimestru al subsidiarei Europe, Middle East and Africa Tire au crescut cu 34 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 1,9 miliarde de dolari. Vânzările au reflectat un procent de 2% rezultat din creşterea volumului de unităţi de anvelope, o performanţă puternică a raportului preţ/mix şi o tranzacţie la un curs de schimb valutar favorabil de 222 milioane de dolari. Volumul de unităţi de anvelope pentru echipare originală a crescut uşor. Vânzările de anvelope de înlocuire au crescut cu 2 procente. Venitul per anvelopă, în cel de-al doilea trimestru, a crescut cu 19 procente în 2011 comparativ cu 2010, excluzând de aici impactul tranzacţiilor la cursul de schimb valutar.

Veniturile de 126 milioane de dolari pe segmentul operaţional pentru cel de-al doilea trimestru au fost cu 53 de milioane peste nivelul înregistrat în anul precedent. Raportul îmbunătăţit preţ/mix de 199 milioane de dolari a compensat peste aşteptări cele 135 de milioane de dolari rezultate din creşterea costurilor la materiile prime. Impactul tranzacţiilor la cursul de schimb valutar şi acţiunile de reducere a costurilor au contribuit la creşterea venitului pe segmentul operaţional. 

Vânzările pe cel de-al doilea trimestru pentru subsidiara America Latină au crescut cu 21 de procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut la 640 de milioane de dolari, un record pentru orice alt trimestru. Vânzările au reflectat o puternică performanţă a raportului preţ/mix şi a tranzacţiilor la un curs de schimb valutar favorabil în valoare de 55 milioane de dolari. Volumul de unităţi pentru echipare originală a stagnat. Vânzările de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 5 procente. Venitul per anvelopă în cel de-al doilea trimestru a crescut cu 9 procente în 2011 comparativ cu anul 2010, excluzând de aici impactul tranzacţiilor la cursul de schimb valutar. Vânzările au fost negativ influenţate de 25 de milioane de dolari rezultate din vânzarea unei unităţi de producţie din subordinea acestei subsidiare în luna aprilie a anului curent.

Venitul pe segmentul operaţional în cel de-al doilea trimestru de 54 milioane de dolari a fost mai mic cu 12 milioane faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Raporturile îmbunătăţite preţ/mix cu 56 de milioane de dolari au compensat peste aşteptări creşterea cu 54 de milioane a costurilor la materiile prime. Venitul pe segmentul operaţional a fost negativ influenţat de 8 milioane de dolari rezultând din vânzarea unei unităţi de producţie de anvelope, de impactul inflaţiei salariilor şi alte costuri, precum şi de costuri legate de ridicarea unei noi unităţi de producţie în Chile.

Vânzările pe cel de-al doilea trimestru al subsidiarei Asia Pacific Tire au crescut cu 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut la un nivel de 626 milioane de dolari, un record pentru orice trimestru. Vânzările au reflectat o performanţă îmbunătăţită preţ/mix şi tranzacţii favorabile la cursul de schimb valutar în valoare de 63 de milioane de dolari. Volumul unităţilor pentru echipare originală a scăzut cu 10 procente, reflectând un impact negativ al dezastrului natural din Japonia. Volumul de anvelope pentru înlocuire a crescut cu 3 procente. Venitul per anvelopă în cel de-al doilea trimestru al anului a crescut cu 18 procente în 2011 comparativ cu 2010, excluzând de aici impactul tranzacţiilor la cursul de schimb valutar. 

Venitul pe segmentul operaţional de 65 de milioane a fost cu 1 milion mai mare decât în anul precedent. Raportul îmbunătăţit preţ/mix de 83 de milioane a compensat peste aşteptări cele 61 de milioane pierdere rezultate din creşterea costurilor la materiile prime. Venitul pe segmentul operaţional a fost influenţat de 10 milioane rezultate din costurile aferente deschiderii unei noi unităţi de producţie în China.

Vânzările Goodyear din primele şase luni ale anului 2011 au fost de 11 miliarde, cu până la 25% mai mari faţă de cele 8,8 miliarde de dolari din aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările au reflectat un raport preţ/mix de produs îmbunătăţit, 140 de milioane de dolari influenţate de o îmbunătăţire a volumului de unităţi cu 2%, precum şi o creştere de 497 milioane de dolari a vânzărilor în unităţile de afaceri conexe comerţului cu anvelope, şi în primul rând din vânzarea de produse chimice în subsidiara North American Tire. În plus, tranzacţiile la un curs de schimb valutar favorabil au crescut vânzările cu 473 milioane de dolari.

Venitul la zi pe segmentul operaţional al companiei de 709 milioane de dolari a fost cu 54 de procente mai mare decât cel din aceeaşi perioadă a anului precedent. Comparativ cu anul precedent, venitul pe segmentul operaţional reflectă vânzări mai mari în toate cele patru subsidiare regionale ale companiei şi acţiuni de reducere a costurilor de până la 147 milioane de dolari. 

Comparativ cu primele 6 luni ale anului 2010, aceeaşi perioadă a lui 2011 a beneficiat şi de 915 milioane de dolari rezultaţi dintr-un raport preţ/mix îmbunătăţit, care a compensat peste aşteptări o pierdere de 733 milioane de dolari rezultată din creşterea costurilor la materiile prime. Costurile la materiile prime au reflectat 80 de milioane de dolari în acţiunile întreprinse pentru a reduce impactul negativ al acestei creşteri.

Venitul la zi al Goodyear disponibil acţionarilor comuni de 143 de milioane (57 de cenţi per acţiune) se compară cu o pierdere netă de 19 milioane (8 cenţi per acţiune) înregistrată în prima jumătate a anului 2010. Toate sumele exprimate aici au fost aproximate.

Goodyear se aşteaptă la o creştere a industriei producătoare de anvelope în 2011. Având  în vedere nivelul volumelor din cel de-al doilea trimestru al anului în curs şi o reducere a nivelului previzionat pentru industria anvelopelor de turisme pentru înlocuire din Statele Unite ale Americii, compania se aşteaptă acum ca volumul unităţilor sale pentru acest an să crească până la nivelul inferior al previziunilor estimate la începutul anului în curs cu marja cuprinsă între 3 şi 5 procente.

“Redresarea economică lentă a pieţelor pe care activăm şi inflaţia ridicată din pieţele emergente au avut ca rezultat o creştere inegală în industria producătoare de anvelope,” a spus a spus Richard J. Kramer, preşedinte şi CEO. “Suntem încrezători, totuşi, că Goodyear este bine poziţionată pentru a răspunde cererii volatile datorită strategiei noastre de a ne centra pe segmentele de piaţă targetate şi pe reducerea de costuri şi creşterea productivităţii.”

În Europa, segmentul anvelopelor de turisme pentru înlocuire se aşteaptă să crească cu 4 până la 6 procente, echiparea originală pe segmentul de anvelope pentru turisme cu 4 până la 8 procente, volumul de anvelope de înlocuire pe segmentul comercial este apreciat la o creştere de 7 până la 11 procente, iar echiparea originală pe segmentul comercial este apreciat cu o creştere de până la 50 de procente. "Pentru România ne aşteptăm la o creştere în linie cu evoluţia redresării economice la nivelul întregii regiuni din care facem parte", a declarat Ovidiu Bălan, Director General al Goodyear Dunlop Tires România.
Goodyear anticipează o creştere a costurilor la materiile prime pentru perioada care a mai rămas din 2011 cu peste 30 de procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Goodyear este una din cele mai mari companii producătoare de anvelope din lume. Are aproximativ 72.000 de angajaţi şi îşi fabrică produsele în 55 de unităţi de producţie în 22 de ţări peste tot în lume. Cele două centre ale sale pentru inovare din Akron, Ohio şi Colmar-Berg, Luxemburg dezvoltă produse şi servicii de ultimă generaţie care stabilesc standardul pentru tehnologie şi performanţă în această industrie.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//