• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Think a investit peste 2 milioane euro in echipamente si imobile

Think a investit peste 2 milioane euro in echipamente si imobile

Think a investit in ultimele 12 luni peste 1 milion de euro in echipamente, reusind astfel sa isi consolideze pozitia pe piata de productie publicitara. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei, evaluate la peste 1 milion de euro.

Trendul ascendent al companiei este justificat atat de performanta echipei Think cat si de viziunea managementului care a inteles importanta investitiilor in dezvoltarea companiei.

"Misiunea Think este de a oferi solutii complete si inedite de productie publicitara. Ma refer la solutii, nu doar produse, intrucat oferim clientilor nostri servicii integrate de productie publicitara", a declarat Sara Constantin, director general Think.

Pentru a-si putea indeplini misiunea, Think a achizionat la targul de la Drupa din Germania (mai 2008), echipamente de print in valoare de 752.000 euro. Astfel, prin achizitia imprimantei "Roll-to-roll" cu o capacitate de print de 232mp/ora si un volum ce poare depasi 35.000mp/luna intr-un program normal de lucru, a echipamentului "Fladbed" cu o capacitate de print de 48mp/ora ce poate depasi 8400mp/luna, si a imprimantei "Blizzard" de inalta rezolutie indoor si outdoor, Think se alatura marilor jucatori de pe piata de productie publicitara din Romania.

In prezent, Think ofera solutii de productie publicitara precum: tipar digital, print indoor/outdoor pe orice suport pvc, hartie, polipropilena, print pe materiale dure: forex, foam-x, plexiglass. De asemenea, incepand cu 2007, Think ofera servicii de semnalistica, identitate sedii, decorari de magazine, branding-car, realizari standuri, servicii de montaj si alpinism.

Concentrandu-si toate resursele pe 3 directii: calitate, promptitudine, echipa profesionista, Think a reusit sa genereze noi oportunitati si surse de venit.

"Rezultatele financiare confirma faptul ca suntem unul dintre jucatorii cu cel mai accelerat ritm de crestere din piata de profil", a declarat Sara Constantin, director general Think.

Daca in primul an de activitate (2005), compania a inregistrat o cifra de afaceri de 75.000 euro, in anul 2007 a reusit sa obtina un rulaj de 8 ori mai mare, peste 500.000 euro, estimarile pentru acest an fiind extrem de optimiste. In paralel cu investitia in echipamente, compania si-a marit activele firmei prin imobilele achizitionate cu destinatia sediu de firma, situate in partea de nord a capitalei. Aceste investii, conform evaluarilor realizate de SHM, firma britanica de consultanta in domeniul evaluarilor Smith Hadgkinson se ridica la peste 1 milion euro.

"Dorim sa continuam dezvoltarea companiei, motiv pentru care planul de investitii nu se opreste aici. Ne-am propus ca in maxim 5 ani sa marim hala de productie la 10.000 mp si sa o construim in regim propriu pe terenurile pe care le detinem in nordul capitalei", sustine Sara Constantin, director general Think.

Cu ocazia targului Advertising Show Bucuresti, ce are loc in perioada 17 - 20 septembrie 2008, in Complexul Expozitional Romexpo, echipamentele achizitionate de Think la Drupa 2008 vor fi prezente in pavilionul central.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//