• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Meniuri de catering “A la carte” pe cursele KLM

Meniuri de catering “A la carte” pe cursele KLM

KLM Royal Dutch Airlines oferă acum pasagerilor de la clasa Economy posibilitatea de a comanda meniuri „a la carte” pe zborurile intercontinentale cu plecare din Amsterdam. Acesta este un serviciu nou, complementar celor de catering standard oferite de KLM. Astfe, patru meniuri diferite de tip „a la carte” vor fi disponibile contra cost la bordul aeronavelor KLM, începând cu data de 14 septembrie 2011.

Oferta “a la carte” include un meniu japonez foart uşor (Healthy Japanese), unul cu mâncare mediteraneană (Bella Italia), unul tradiţional indonezian pe bază de orez, precum şi un meniu în totalitate vegetarian. Mâncarea este pregătită din ingrediente proaspete şi sănătoase, iar preţurile meniurilor variază între 12 euro si 15 euro, în funcţie de alegerea făcută. Pasagerii pot opta oricând pentru meniul standard sau pentru una dintre cele patru variante “a la carte”.

“KLM înregistrat un success cu oferta sa de meniuri a la carte în decursul anului trecut pe zboruri către opt destinaţii cu plecare din Amsterdam”, a declarat Erik Varwijk, KLM Managing Director.

“Aceasta reprezintă un răspuns în plus la cererea crescândă din partea clienţilor în ceea ce priveşte serviciile personalizate, fiindu-le  oferite acestora multiple opţiuni pentru o experienţă cât mai plăcută în timpul zborului. Oferta extinsă de meniuri servite la bord vine în completarea altor servicii noi precum introducerea unor opţiuni extinse în privinţa spaţiului personal şi divertismentului pentru pasageri. Aceştia pot opta pentru unul dintre meniurile noastre personalizate, putându-le comanda înaintea zborului”.

Pasagerii pot comanda unul dintre aceste meniuri cu 90 zile, pâna la 48 de ore înaintea zborului. KLM serveşte meniurile “a la carte” la clasa Economy pe zborurile intercontinentale cu plecare din Amsterdam, către aproape toate destinaţiile, cu excepţia Toronto, San Francisco, Tel Aviv şi Cairo.

Începând cu această săptămână, pasagerii ce efectuează online booking pot plasa şi comanda pentru aceste meniuri speciale. Pasagerii care deja au cumpărat biletele pot adăuga de asemenea comanda pentru unul dintre noile meniuri, cu ajutorul funcţiei de “Manage my booking”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//