• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nelimiteaza-te.ro - platforma relansata de HyperActive si Orange

Nelimiteaza-te.ro - platforma relansata de HyperActive si Orange

Noua abordare transpusă pe platforma Nelimitează-te.ro surprinde interactivitatea, elementul definitoriu al programului destinat tinerilor cu vârste între 14 şi 26 ani, care prin serviciul Orange Young au acces nelimitat la distracţie. Platforma Nelimitează-te.ro îi încurajează pe utilizatori să-şi creeze un cont şi să acumuleze punte din toate actvităţile în care se implică pe site, de la încărcarea unor poze pentru un concurs dedicat, până la jocuri Flash, share-uri pe Facebook sau jocuri în bannere răspândite pe internet pe care userii trebuie să le vâneze. Cu punctele acumulate la final, userii îşi pot “cumpăra” diversele premii puse la dispoziţie de Orange în secţiunea Goodies Box: bilete la concerte, vouchere la Aqua Park, acces la petreceri.

Platforma actuală transpune în detaliu noul concept Orange Young: mai proaspăt, mai dinamic, mai interactiv. „Am creat o platformă care să le ofere tinerilor în orice moment modalităţi cât mai diverse de interacţiune şi engagement, în acelaşi timp răsplătindu-i cu premii diverse şi constante pentru participarea lor. Şi pentru că tinerii nu stau niciodată pe loc, am conceput site-ul astfel încât să-l putem adapta şi îmbunătăţi permanent, astfel încât să ofere constant userilor noi şi noi posibilităţi de distracţie”, a declarat Bogdan Gheorghiu, Creative Director, HyperActive.

HyperActive a oferit servicii de strategie, creaţie şi implementare, iar promovarea platformei interactive a fost susţinută de Initiative printr-o amplă campanie declinată în toate mediile de comunicare, de la spot 3D în cinematografe, animaţii OOH, la campanii de bannere standard şi interactive, Facebook ads.

Platforma continuă, sub o nouă identitate, campania începută anul trecut şi are în spate un nou concept creativ care permite o interacţiune mai puternică în mediul digital între utilizatori şi brand.

Din partea HyperActive, echipa implicată în dezvoltarea şi implementarea proiectului este formată din Bogdan Gheorghiu-Creative Director, Vlad Macarie - Senior Art Director, Ionuţ  Andrei – Project Manager şi Alina Marin – Account Manager.

HyperActive este o agenţie interactivă full service care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing digital precum: dezvoltare şi management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting şi proiecte interactive speciale.

HyperActive, alaturi de Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, GolinHarris Bucureşti si Medic One formează unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din România.

Printre clienţii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Forever Living Products, Unilever, BMW, IAB Romania, Bayer.

HyperActive şi Initiative sunt membre ale grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, GolinHarris Bucureşti şi Medic One.

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide.

Pe piaţa locală, Initiative este activă de 17 ani şi are în portofoliu clienţi precum: Orange România, Ferrero, Bergenbier S.A, Millennium Bank, Johnson&Johnson, Provident Financial, BMW, Supreme Group, KIKA.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//