• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

www.primulsalariu.ro - proiect lansat de Kinecto si BCR Pensii

www.primulsalariu.ro - proiect lansat de Kinecto si BCR Pensii

Amintirea primul salariu este specială şi încă proaspătă pentru majoritatea tinerilor angajaţi. Prin intermediul website-ului şi a paginii de Facebook ce susţine proiectul, Kinecto a provocat tinerii la o conversaţie relaxată despre povestea primului lor salariu – “Ce-ai făcut cu primul salariu?”. O parte dintre ei au acceptat să fie filmaţi, iar mărturiile lor pot fi văzute pe www.primulsalariu.ro

Cel mai recent proiect realizat de Kinecto pentru BCR PENSII este gândit pentru tinerii aflaţi aproape de vârsta primului salariu. Din momentul în care primesc primul salariu aceştia devin eligibili pentru sistemul pensiilor private obligatorii şi fie că vor , fie că nu vor, vor ajunge să fie participanţi ai unuia dintre fondurile de pensii obligatorii din piaţă. De aceea, BCR PENSII îşi dorea să realizeze un proiect prin care să încurajeze tinerii să aleagă singuri administratorul fondului de pensie obligatorie, în loc să fie repartizaţi aleatoriu de către sistem.

“Înainte de a demara acest proiect, am ajuns la Kinecto cu o problemă simplă: cum am putea să le vorbim tinerilor despre pensie, evitând să folosim acest termen, deoarece este o noţiune extrem de îndepărtată pentru tineri. Soluţia propusă de ei ne-a câştigat prin ingeniozitatea ei, dar mai ales prin puterea de a genera conversaţii în mediul online. Proiectul ne permite să ascultăm poveştile posibililor participanţi ai BCR PENSII şi să ne apropiem de nevoile lor” a declarat Mihnea Diaconu, Director Vânzări BCR PENSII.

Pe lângă cele două componente principale ale proiectului – site-ul şi pagina de Facebook, acesta mai este susţinut prin campanii media, ce includ Facebook Ads şi Google Ads.

Partea de producţie video a fost asigurată de către casa de producţie Film Factor.

Din partea Kinecto au participat la proiect: Laura Ulea (Account Manager); Mihai Dumitru (Senior Strategic Planner); Radu Ionescu (Creative Director); Marius Vlad (Art Director); Ionuţ Dorobanţu (Web Developer); Emilian Stănescu (Action Script Programmer); Ştefan Perju (Copywriter).

Din partea BCR PENSII au participat: Georgiana Sandu (Specialist Marketing); Mihnea Diaconu (Director Vânzări).
 
BCR PENSII, SAFPP SA este parte a celui mai mare grup financiar din România BCR, membru al  Grupului Erste. BCR PENSII are ca obiect de activitate administrarea pensiilor obligatorii şi a pensiilor facultative, având în portofoliu Fondul de Pensii Administrat Privat BCR care avea la sfârşitul lunii iunie un număr de 356.099 participanţi şi aproximativ 281.33 mil. lei active nete în administrare, şi Fondul de Pensii Facultative BCR PRUDENT care avea la sfârşitul lunii iunie un număr de 66.011 participanţi şi aproximativ 66.79 mil. lei active nete în administrare.
BCR PENSII a avut la finalul anului 2010 un randamnet de 16.11 %, fiind cel mai bun randament investiţional de pe piaţa fondurilor de pensii obligatorii.

Kinecto este una dintre cele mai importante agenţii de comunicare digitală din România, parte a grupului Tempo. Pionier în comunicarea online, agenţia îmbină competenţele strategice, creative şi tehnologice pentru a crea soluţii de comunicare eficiente, ariile de expertiză incluzând campanii online şi în social media, programe CRM, dezvoltarea de siteuri şi micrositeuri, email marketing sau search engine marketing. Cu o echipă de 21 de specialişti şi un număr mare de premiere în piaţa de profil, Kinecto are o experienţă bogată în domenii precum consumer electronics, banking, FMCG, educaţie sau telecom.

Unul din cele mai importante grupuri de comunicare de pe piaţa românească, TEMPO Creative Group include companii specializate în toate disciplinele comunicării, ale căror eforturi converg către o activare creativă a consumatorului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//