• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Wienerberger Romania: peste 50% dintre romani prefera sa ridice singuri o casa, decât să cumpere un imobil gata construit

Wienerberger Romania: peste 50% dintre romani prefera sa ridice singuri o casa, decât să cumpere un imobil gata construit

Conform unui studiu realizat de compania Wienerberger, liderul pieţei de cărămidă din România, 55% dintre românii care îşi fac casă cred că decizia referitoare la materialele de construcţii pentru propria locuinţă trebuie să le aparţină, indiferent de recomandările specialiştilor. Peste 50% dintre ei spun că ar prefera să facă o casă de la zero, decât să cumpere o casă gata construită sau la roşu.

În plus, românii  din nordul ţării îşi doresc o casă pentru plăcerea de a avea o grădină, în vreme ce românii din regiunea sudică a ţării vor casă pe pământ pentru a elimina problemele cu vecinii de bloc.

„Pe parcursul acestui studiu am constatat că peste o treime dintre români consideră că Porotherm este un tip de cărămidă, deşi Porotherm este de fapt o marcă de cărămidă, produsă de compania Wienerberger” a declarat Cristina Osiescu, Marketing&Communication Manager Wienerberger România. „Aceasta este o situaţie întâlnită la brandurile mari, care au făcut o muncă de pionierat în România după 1989, când românii au luat contact cu noi materiale de construcţii şi companii” a subliniat ea.

În România se construiesc în medie circa 2 case noi pe an la mia de locuitori, în vreme ce media europeană este de minim 3,5 case noi pe an la mia de locuitori. „Considerăm că piaţa are de fapt un potenţial foarte mare, deşi a trecut printr-o perioadă în care s-a construit mai puţin” a declarat Daniel Căţănaş, Member of the Board Sales&Marketing Wienerberger Romania.

Studiul a scos la iveală diferenţele de mentalitate între regiuni. De pildă, peste 90% din românii din NV ţării preferă o casă construită de ei în locul uneia deja ridicate, în vreme ce în Sud sunt oarecum mai atraşi de ideea de a achiziţiona o casă la roşu, pe care să o personalizeze, fiind foarte interesaţi de finisaje.  

În ultimul timp, scăderile de preţ înregistrate pe piaţa materialelor de construcţii au făcut ca preţul unei case noi pe pământ să se apropie tot mai mult de costul unui apartament de bloc. „Noi am calculat cu foarte mare precizie consumul de cărămidă şi am constatat că aceasta reprezintă maximum 5% din costul unei case la cheie, în funcţie de tipul de cărămidă ales, un procent foarte mic comparativ cu totalul costurilor realizării unei case” a mai adăugat Cristina Osiescu. Astfel, o casă la roşu din cărămidă se poate construi cu investiţii relativ mici, urmând ca mare parte din investiţie să fie reprezentată de alte materiale, precum finisajele, termoizolaţiile sau acoperişul.

Din studiu a reieşit faptul că Porotherm este produsul cel mai utilizat de cei care au acum case în construcţie. În alegerea acestei cărămizi, 37,8% dintre persoane au fost influenţate de calitatea produselor iar aproximativ 18% de sfaturile specialiştilor sau de alte recomandări.

„Conform studiului ne bucurăm de o notorietate mare a brandului pentru industria în care activăm, având în vedere că aproximativ 60% dintre români au auzit de Porotherm, iar pentru mulţi dintre cei chestionati acesta este primul produs care le-a venit în minte când au fost rugaţi să numească un brand de cărămidă”, spune Cristina Osiescu.

Caracteristicile cele mai importante în alegerea cărămizii sunt durabilitatea pe care o conferă unei construcţii, aspect menţionat de 53,3% dintre respondenţi, şi preţul corect comparativ cu calitatea produsului. „Acesta este şi motivul pentru care am ales să fim prima companie din domeniu care listează preţurile produselor pe site-ul oficial. Oamenii vor să estimeze costurile înainte de a lua o decizie legată tipul de materiale din care işi vor construi casa şi cei mai mulţi constată cu surprindere că, de fapt, cărămida Porotherm, deşi este alegerea premium, nu este un material costisitor”, a încheiat Cristina Osiescu.

Studiul companiei Wienerberger a fost realizat pe un eşantion de 800 respondenţi la nivel naţional, constituit pentru a reflecta profilul consumatorului român din mediul urban.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//