• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

UPS a livrat 957 de milioane de colete in T2, 2011

UPS a livrat 957 de milioane de colete in T2, 2011

UPS (NYSE: UPS) a anunţat câştiguri ajustate per acţiune diluată de 1,05 USD pentru al doilea trimestru al anului 2011, o majorare cu 25% faţă de valoarea de 0,84 USD din aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile totale au crescut cu 8,1%, ajungând la 13,2 miliarde USD.

Valoarea ajustată a profitului operaţional de pe piaţa internă din SUA a crescut cu 31%, în timp ce divizia de Distribuţie şi Transport Mărfuri a generat un profit operaţional record de 187 milioane USD. 

Valoarea raportată a câştigurilor per acţiune diluată pe acest trimestru a fost de 1,07 USD, o creştere de 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În trimestrul doi, UPS a înregistrat două tranzacţii imobiliare care au dus la un profit net după impozitare de 20 milioane USD.

„Rezultatele UPS reflectă continuarea aplicării strategiei noastre şi capacitatea de a creşte câştigurile într-un mediu economic variabil," a declarat Scott Davis, Preşedinte şi CEO al UPS. „Clienţii recunosc valoarea soluţiilor integrate care valorifică toate capacităţile de care dispune UPS la nivel global şi în întreaga reţea de distribuţie."

În trimestrul doi, UPS a livrat 957 milioane de colete, generând venituri în valoare de 13,2 miliarde USD. Marja operaţională ajustată s-a extins cu 110 puncte de bază, ajungând la 12,6%, în timp ce marja operaţională raportată a crescut cu 140 puncte de bază, la 12,9%.

Poziţia privind lichidităţile
În cele şase luni care s-au încheiat la 30 iunie, UPS a generat un flux de numerar liber de 2,3 miliarde USD, chiar şi după plata contribuţiilor accelerate la planuri de pensii, în valoare de 1,2 miliarde USD. Cheltuielile de capital pentru aceeaşi perioadă s-au ridicat la 951 milioane USD, compania completându-şi flota cu patru aeronave B-767 şi două aeronave B-747-400.

În plus, de la începutul anului şi până în prezent, UPS a plătit dividende de peste 1 miliard USD, în creştere cu 10,6% per acţiune. De asemenea, compania a răscumpărat 14,4 milioane de acţiuni pentru aproximativ 1,1 miliarde USD.

Profitul operaţional ajustat a crescut cu 31% datorită majorării cu 6,4% a veniturilor. Creşterea volumului a stagnat din cauza ritmului lent al economiei din SUA. Marja operaţională ajustată s-a extins cu 240 puncte de bază, ajungând la 12,7%, datorită unor randamente mai mari şi creşterii productivităţii reţelei.

Profitul operaţional raportat a crescut cu 29%, în pofida impactului negativ al tranzacţiei imobiliare de 15 milioane USD, iar marja operaţională s-a extins cu 220 puncte de bază, ajungând la 12,5%.

Luna trecută, UPS s-a clasat pe locul întâi în industria de livrări expres, conform Indicelui de satisfacţie a clienţilor americani calculat de Universitatea din Michigan. Studiul măsoară caracteristici cheie, cum ar fi aşteptările consumatorilor, calitatea şi valoarea serviciilor, precum şi intenţia consumatorilor de a face noi achiziţii.

Veniturile pentru acest segment au crescut cu 13,3%, stimulate de o creştere de 8,1% a volumului de export, Europa şi China menţinându-şi tendinţele de creştere puternică. Veniturile per colet au crescut cu 6,3% datorită contribuţiei unor factori, precum rata de schimb valutar, taxele suplimentare pentru combustibil, creşterea tarifelor şi mixul de produse.

Convertirea monedei şi programele de protecţie împotriva riscurilor au avut un impact negativ asupra profitului operaţional, în valoare de peste 50 milioane USD.

Continuând extinderea reţelei aeriene asiatice, UPS a lansat săptămâna aceasta o nouă cursă care va deservi partea vestică a Chinei. Aceasta porneşte din Koln, Germania şi face o escală în Varşovia înainte de a tranzita Chengdu, China, în drum spre Shanghai. Odată cu includerea cursei către Chengdu, UPS asigură în prezent legătura dintre Europa şi Asia cu 24 de zboruri pe săptămână, oferind mai multe opţiuni de livrare a doua zi, garantat, decât orice alt operator logistic.
   
Profitul operaţional ajustat a crescut cu 41% ajungând la 187 milioane USD, datorită creşterii cu 7% a veniturilor. Marja operaţională ajustată pentru acest segment a crescut cu 200 puncte de bază, la 8,1%. Această creştere a fost determinată de îmbunătăţiri semnificative ale diviziei de Expediere cargo ca urmare a iniţiativelor de gestionare a veniturilor şi a ratelor de achiziţie favorabile.

Profitul operaţional raportat a crescut cu 77% şi datorită impactului pozitiv al tranzacţiei imobiliare în valoare de 48 milioane USD, iar marja operaţională raportată a crescut cu 410 puncte de bază, până la 10,2%. 

Veniturile diviziei de Transport Mărfuri Cargo a UPS au crescut cu 19% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ducând la creşterea profitabilităţii. Această divizie a înregistrat o creştere puternică a veniturilor pe segmentul serviciilor LTL (less than truckload) per chintal şi greutate brută transportată, de 11,2%, respectiv 6,2%.

În luna iunie, UPS şi Merck (companie cunoscută sub numele de MSD în afara SUA şi Canada) au anunţat o extindere semnificativă a parteneriatului lor nord-american, prin încheierea unui acord de logistică şi distribuţie globală. Acest acord include componente ale lanţului global de distribuţie al Merck din întreaga lume. UPS va asigura pentru Merck diverse servicii, printre care distribuţie, depozitare şi transport multi-modal în Europa, Asia şi America Latină.

„În pofida condiţiilor economice nefavorabile, UPS a obţinut cele mai mari câştiguri per acţiune în al doilea trimestru înregistrate vreodată", a declarat Kurt Kuehn, Directorul Financiar al UPS. „Aceste rezultate au fost determinate de calitatea veniturilor de pe piaţa internă din SUA, de creşterea semnificativă a volumului de export în divizia Internaţională şi de rezultate record ale diviziei de Distribuţie şi Transport Mărfuri”.

„Ne păstrăm încrederea în capacitatea noastră de a atinge şi de a depăşi anul acesta valorile maxime atinse în trecut de câştigurile per acţiune," a continuat Kuehn. „Deşi condiţiile economice ne vor influenţa performanţele, susţinem în continuare estimările cu privire la câştigurile ajustate per acţiune diluată în 2011, la un nivel de 4,15 USD - 4,40 USD."

UPS (NYSE:UPS) este lider global în domeniul logisticii, oferind o gamă largă de soluţii, printre care se numără transportul de colete şi mărfuri, facilitarea schimburilor comerciale internaţionale şi folosirea unor tehnologii avansate pentru o gestionare mai eficientă a lumii afacerilor. Cu sediul central în Atlanta, SUA, UPS deserveşte peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//