• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

www.generalitravel.ro - Generali Asigurari relanseaza site-ul de vanzari online de asigurari de calatorie

www.generalitravel.ro - Generali Asigurari relanseaza site-ul de vanzari online de asigurari de calatorie

Generali Asigurări, liderul pieţei de asigurări medicale de călătorie în străinătate, a relansat website-ul www.asigurarimedicale.com, dedicat vânzărilor online de poliţe, noua variantă fiind disponibilă la www.generalitravel.ro. Noul website le permite clienţilor să comande mai rapid şi mai uşor produsul de protecţie care se potriveşte cel mai bine nevoilor lor. Practic, în doar câteva minute, cei interesaţi pot primi pe e-mail poliţa de călătorie dorită. În plus, pagina web furnizează informaţii utile pentru cei care pleacă în vacanţă, de la condiţiile meteo până la coordonatele ambasadelor României din lume.

“Noua platformă interactivă are un suflu proaspăt şi un look fresh, în ton cu emoţia şi atitudinea pozitivă cu care fiecare dintre noi se pregăteşte de vacanţă. Susţinem utilizatorii printr-o interfaţă prietenoasă şi proceduri simplificate, astfel încât asigurarea potrivită să fie găsită rapid, fără bătaie de cap”, a declarat Daniela Dimitriu, Head of Marketing&PR Generali Asigurări. “Promovarea şi vânzarea online reprezintă activităţi prioritare pentru companie şi avem în plan intensificarea eforturilor în această direcţie în viitorul apropiat”, a subliniat Daniela Dimitriu.

Generali Asigurări oferă atât produse de călătorie de tip “confort” şi buget redus, pentru destinaţii populare precum Bulgaria sau Grecia, cât şi poliţe complexe de asigurare - acoperiri pentru pierderea bagajelor, anularea călătoriei sau furt de documente, asigurarea sporturilor extreme. Utilizatorii www.generalitravel.ro au la dispoziţie un instrument special de comparare a produselor, astfel încât să identifice uşor cel mai potrivit produs pentru nevoile lor. De asemenea, cei care sunt familiarizaţi cu acest tip de produs sau cei care lasă pregătirile pentru ultima sută de metri  pot folosi comanda rapidă.

“Asigurările medicale de călătorie reprezintă un segment de interes pentru Generali şi susţinem permanent vânzarea acestora, atât prin partenerii noştri, cât şi direct. Relansarea site-ului de vânzare directă face parte din strategia noastră de creştere pe canalele cu potenţial. Considerăm că momentul lansării este propice, întrucât corespunde cu perioada concediilor, când clienţii călătoresc mai mult”, a declarat Iuliana Hampu, Head of Travel Office Generali Asigurări.

Grupul Generali este unul dintre cei mai importanţi asigurători şi principalul jucător pe segmentul asigurărilor de viaţă din Europa, cu prime brute subscrise de peste 73 mld. EUR în 2010. De asemenea, Grupul este una dintre cele mai importante companii pentru administrarea activelor, cu o valoare de peste 400 miliarde euro în 2009, şi un operator unic în domeniul imobiliar, cu un portofoliu de proprietăţi de peste 24 mld. EUR. Cu 85.000 de angajaţi la nivel global şi 70 de milioane de clienţi în 60 de ţări, Grupul ocupă o poziţie de top în Europa Occidentală şi un loc din ce în ce mai important în Europa de Est şi în Asia. Compania mamă, Assicurazioni Generali, este listată la Bursa din Milano (GASI.MI, G.IM) şi are un rating AA- conform Standard & Poor’s şi un rating Moody’s Aa3.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//