• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Un studiu Motorola a aratat ca generatia tanara doreste sa controleze cat mai mult continutul multimedia

Un studiu Motorola a aratat ca generatia tanara doreste sa controleze cat mai mult continutul multimedia

Motorola a prezentat rezultatele cercetarii sale privind optiunile in materie de tehnologie si obiceiurile de consum media ale noii generatii - Generatia Mileniului, formata din tinerii cu varste intre 16 - 27 de ani. Acest sondaj, realizat in randul a 1200 de persoane din Generatia Mileniului, din cinci tari europene si din Orientul Mijlociu, arata ca tinerii adulti isi doresc foarte tare sa tina sub control vastul continut multimedia pe care il au la dispozitie si ca prin comportamentul lor influenteaza si generatiile mai in varsta.
 
Cercetarea a fost comandata de Motorola pentru a intelege obiceiurile de consum video ale Generatiei Mileniului si modalitatile prin care acestia transfera si utilizeaza continutul multimedia pe mai multe echipamente. Studiul releva nu numai faptul ca Generatia Mileniului foloseste tehnologii si servicii noi, ci si faptul ca membrii sai isi influenteaza activ parintii in adoptarea noilor obiceiuri: majoritatea raspunsurilor releva faptul ca tinerii isi influenteaza parintii atunci cand vine vorba despre achizitionarea de servicii broadband sau TV, chiar daca nu mai locuiesc impreuna cu ei.

"Tehnologia este esenta acestei generatii. Generatia Mileniului considera ca stilul sau de viata s-ar schimba fundamental daca nu ar avea acces la internet. De aceea nu este surprinzator sa vedem cum tinerii influenteaza deciziile de achizitionare a tehnologiei pentru acasa", a declarat Joe Cozzolino, vice presedinte si general manager corporate, Motorola Home & Networks Mobility EMEA.

"Intelegand nevoile si dorintele acestei generatii, Motorola este in masura sa construiasca solutii personalizate pentru clientii sai, iar acestia vor putea, la randul lor, sa ofere experiente media bogate utilizatorilor de azi si de maine".

Televiziunea este, in continuare, forma de divertisment preferata. Totusi, ceea ce s-a schimbat, este modul, locul si timpul in care dorim sa vizionam emisiunile. Programul traditional TV e depasit: 78% dintre membrii Generatiei Mileniului ar prefera ca o emisiune TV sa fie reluata de la inceput, din momentul in care ei comuta pe canalul respectiv. Doua treimi dintre ei si-ar dori sa opreasca o emisiune TV intr-o camera si sa o reporneasca in alta. in Statele Unite, conform studiului realizat la inceputul anului, procentul creste la 86%. Aproape o treime dintre ei (32%) prefera sa vizioneze programe mai degraba pe calculatorul personal decat la televizor.

Generatia Mileniului influenteaza generatiile mai in varsta, deoarece experientele lor tehnologice sunt mult mai profunde; astfel, 63% dintre cei chestionati recunosc ca asteptarile si exigentele lor in materie de experiente media bogate sunt mult mai mari in comparatie cu cele ale parintilor lor.

Generatia Mileniului nu digera pasiv continutul media, ci cauta din ce in ce mai mult sa interactioneze cu ceea ce ruleaza pe ecran: peste jumatate dintre cei chestionati ar dori sa aiba posibilitatea sa interactioneze cu televizorul lor si sa acceseze informatii despre emisiunile pe care le vizioneaza. 68% si-ar dori sa afle mai multe despre produsele prezentate in filmele si emisiunile TV sau chiar sa le cumpere, cererea cea mai mare venind din Emiratele Arabe Unite, cu 81 de procente dintre cei chestionati.

HDTV este bine cunoscuta in toate pietele in care s-a derulat sondajul, in special in Germania si Emiratele Arabe Unite unde 53 de procente si respectiv 58 de procente dintre cei intervievati, au spus ca sunt incantati de continutul HD. 43 de procente dintre cei chestionati detin un aparat HDTV, Marea Britanie avand cea mai buna penetrare in piata, cu 54 de procente care detin un aparat HDTV. Dintre ceilalti 57% care nu detineau un aparat HDTV, doar un sfert a declarat ca nu doreste sa achizitioneze unul.

"Intelegerea modului in care acest segment de consumatori doreste sa foloseasca continutul media preferat este esentiala pentru dezvoltarea experientelor intuitive, care le permit sa interactioneze asa cum isi doresc", a continuat Joe Cozzolino. "Pentru ca furnizorii si dezvoltatorii de tehnologii si continut media sa ramana in top, trebuie sa tina pasul cu comportamentul Generatiei Mileniului. Interesele, pasiunile si dorintele acestei generatii contureaza lumea de maine".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//