MOL România derulează în perioada 11 iulie - 23 octombrie 2011 o ~ nouă promoţie destinată clienţilor săi. Alimentând în benzinăriile MOL pot fi achiziţionate ~ produse Victorinox la preţuri speciale. Succesul Victorinox a ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Promotie MOL: produse Victorinox la preturi speciale pentru clientii benzinariilor MOL

MOL România derulează în perioada 11 iulie - 23 octombrie 2011 o nouă promoţie destinată clienţilor săi. Alimentând în benzinăriile MOL pot fi achiziţionate produse Victorinox la preţuri speciale.
Succesul Victorinox a început în 1897 atunci când a fost lansat "“Officer`s Knife”. De-a lungul istoriei de peste 100 de ani, produsele Victorinox continuă să fie renumite pentru calitatea lor, fiecare briceag care iese din producţie trecând printr-un proces manual de verificare. Dacă iniţial au făcut parte din dotarea soldaţilor, în momentul de faţă le putem găsi în echipamentul standard al echipajelor navetelor spaţiale. De asemenea, datorită versatilităţii lor, produsele Victorinox au însoţit expediţiile către Polul Nord, Muntele Everest sau jungla amazoniană. Atât Muzeul de Artă Modernă din New York cât şi Muzeul de Artă Aplicată din Munchen au adăugat din proprie iniţiativă "VICTORINOX Officer's Knife" în colecţia lor.
Pentru a participa la această campanie promoţională participanţii trebuie să alimenteze cu carburant sau să achiziţioneze produse şi servicii din benzinăriile MOL România. Pentru fiecare achiziţie de produse sau servicii participante la campanie în valoare de 25 de lei la o singură tranzacţie, participantul va primi câte o etichetă promoţională.
Colectând 10, 15, 20 sau 25 etichete, în funcţie de numărul necesar pentru produsul ales de către client, pot fi achiziţionate produse Victorinox la un preţ redus cu până la 50% faţă de preţurile recomandate. Autocolantele promoţionale pot fi primite şi folosite în toate benzinăriile MOL din România. În plus, posesorii de carduri de fidelitate MultiBonus pot achiziţiona aceste produse folosind pentru plată punctele acumulate.
"Activând într-un domeniu competitiv, suntem atenţi la schimbările comportamentului consumatorilor noştri, inclusiv cel legat de plecarea în concediu. Recesiunea economică a afectat şi acest aspect al vieţii românilor, care preferă din ce în ce mai mult să îmbine utilul cu plăcutul, pe parcursul unor sejururi scurte. Campania pormoţională din benzinăriile MOL România se centrează pe conceptul de multifuncţionalitate a unor produse a căror calitate a fost dovedită de cei peste 100 de ani de existenţă pe piaţă: Victorinox. Ne aşteptăm ca aceste produse utile în diverse situaţii şi mai ales în deplasare să fie un punct de atracţie important pentru cei care vor să alimenteze din benzinăriile MOL România", a declarat, Kinga Ágnes Daradics, CEO şi Country Retail Manager MOL România.
Campania de derulează de către Grupul MOL la nivel regional, sub sloganul “Fii pregătit de aventură!” fiind dezvoltată de către LOWE Ungaria. În România, implementarea BTL a fost asigurată de agenţia Imagine Tact din Cluj. Promovarea se va face cu preponderenţă pe radio, dar şi pe online, print şi OOH, serviciile de media buying fiind asigurate de OmnicomMediaGroup.
Grupul MOL este o companie multinaţională integrată şi independentă, activând în domeniul petrolului şi gazelor, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Grupul MOL derulează operaţiuni în EMEA şi statele membre CIS, având peste 32.000 de angajaţi în întreaga lume, deţinând MOL 5 rafinării de mare complexitate în Ungaria, Slovacia, Croaţia şi Italia precum şi peste 1600 benzinării în Europa.
De asemenea, grupul operează o reţea de conducte de gaze naturale de înaltă presiune de peste 5800 km în Ungaria. MOL activează şi în comercializarea şi distribuţia de gaze naturale la nivel regional.
În domeniul petrochimic este printre primii zece jucători de pe piaţa europeană de polimeri. În România MOL deţine 127 de bezinării şi înregistrează o creştere constantă pe segmentele de vânzări en gros şi lubrifianţi.
În plus, MOL a devenit activ şi în domeniul tradingului de gaze naturale prin înfiinţarea MOL Energy Trade. Recent Grupul MOL a semnat acorduri de concesionare cu Agentia Naţioanală pentru Resurse Minerale pentru 3 perimetre din vestul României.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info