• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

OTP Bank Romania a emis peste 100.000 de carduri bancare

OTP Bank Romania a emis peste 100.000 de carduri bancare

OTP Bank Romania S.A a anuntat depasirea numarului de 100.000 de carduri bancare emise pe piata din Romania si lansarea serviciului de acceptare carduri la comercianti.

La 2 ani de la intrarea pe piata romaneasca a cardurilor, OTP Bank Romania a inregistrat un numar de peste 100.000 carduri bancare emise, confirmand astfel intentiile declarate ale bancii de a deveni unul dintre principalii jucatori de pe piata de specialitate.

In prezent, OTP Bank Romania detine un portofoliu complet de produse si servicii aferente cardurilor bancare, alcatuit din 16 tipuri de carduri de debit si de credit, care se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. La aceasta oferta, se adauga si cardurile speciale adresate unor nise specifice de clienti.

Cardul de tip "co-branded" - OTP-MOL, primul card lansat in colaborare cu un lant de benzinarii, si pe cel de tip "affinity" - Affinity Hokey, primul card de acest tip lansat in Romania, dedicat sustinatorilor clubului sportiv Miercurea Ciuc. Un alt produs inovator din portofoliul de carduri al OTP Bank este si primul card de credit VISA Clasic Transparent, care beneficiaza de un design unic, cu o mare atractivitate pentru iubitorii de fashion.

"Dorim sa continuam dezvoltarea afacerii privind cardurile, intr-un ritm sustinut, astfel incat OTP Bank Romania sa devina unul dintre jucatorii importanti de pe piata romaneasca a cardurilor", a afirmat Adrian Chichita, Director Executiv Adjunct al Diviziei Retail a OTP Bank Romania S.A.

De asemenea, OTP Bank Romania a anuntat si lansarea recenta a noului serviciu de acceptare carduri la comercianti, prin intermediul POS-urilor. Cu ajutorul acestei noi facilitati, banca se angajeaza sa ofere servicii de inalta calitate tuturor comerciantilor din Romania, care doresc sa accepte cardurile VISA si MasterCard, ca mijloc de plata din partea clientilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//