• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat numele si designul de ambalaj pentru Apidava

Brandient a creat numele si designul de ambalaj pentru Apidava

Brandient a creat numele Apidava, Di Melio si SuperBee, desenand in paralel identitatea de corporatie si de produse pentru producatorul transilvan de miere, intr-un proces care a inclus strategia portofoliului si arhitectura de brand.

Apis Prod s-a infiintat in 1992, cu cei 50 de stupi ai profesorului Victor Mates, pornind ca o mica afacere de familie. Afacerea s-a dezvoltat si a crescut odata cu aparitia marilor lanturi de retail si s-a aliniat cerintelor de productie si calitate ale Uniunii Europene. In 2005, s-a asociat cu partenerii olandezi Honey International B.V. si Trichilia, in prezent exportand 60% din productie.

Pentru a reflecta noile valente si expunerea internationala a producatorului, Brandient a creat numele Apidava - adaugand cuvantul vechi dacic "dava" la radacina "apis" - conferindu-i astfel diferentiere si unicitate pe piata, fara a aliena partenerii traditionali. Designul identitatii de corporatie Apidava, cuprinzand simbolul albinei stilizate in forma literei "a", a fost abordat intr-o maniera moderna de designerul Cristian "Kit" Paul, Creative Partner Brandient.

De asemenea, Brandient a creat numele Di Melio, pentru sortimentul premium de miere ecologica de salcam, si numele SuperBee. Identitatea de produs a brandului Di Melio valorifica atributele specifice unui produs bio: natural, autentic, veritabil, curat, rustic, demonstrand traditie, grija si atentia pentru obtinerea mierii. Designerul Cristian Petre, Partener Brandient, a desenat identitatea DiMelio, a revitalizat identitatea brandului traditional Roua Florilor si a desenat pesonajul-albinuta SuperBee, care poate fi regasit pe website-ul de corporatie www.apidava.com.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//