Marcile de biscuiti Oreo, Belvita Start, Milka si Tuc, toate apartinand companiei ~ Kraft, sunt implicate pentru prima data in Romania intr-o promotie comuna. Inscrierea ~ in campanie presupune achizitionarea de produse apartinand marcilor de mai sus, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Campanie promotionala pentru biscuitii Oreo, Belvita start, Milka si Tuc - www.biscuitiimei.ro

Marcile de biscuiti Oreo, Belvita Start, Milka si Tuc, toate apartinand companiei Kraft, sunt implicate pentru prima data in Romania intr-o promotie comuna. Inscrierea in campanie presupune achizitionarea de produse apartinand marcilor de mai sus, comercializate pe teritoriul Romaniei de catre Kraft Foods Romania.
Pe site-ul www.biscuitiimei.ro se poate realiza inscrierea in campanie, important de stiut fiind faptul ca produsele participante nu au etichete sau coduri promotionale, inscrierea in campanie bazandu-se pe bonul de casa (acesta trebuie pastrat ca dovada a achizitiei, in cazul castigarii de premii).
De asemenea, inscrierea se poate realiza si prin SMS la numarul 1812 (tarif normal, valabil in retelele Cosmote, Orange si Vodafone). Continutul SMS-ului trebuie sa fie reprezentat de data si numarul bonului fiscal pe care apare cel putin un produs participant la promotie.
In plus, organizatorii permit si inscrierea in campania promotionala prin posta, detalii complete fiind disponibile pe www.biscuitiimei.ro si in regulamentul oficial al campaniei, accesibil la aceeasi adresa web.
Premiile constau in carduri de cumparaturi (unul in valoare de 5000 lei si alte 5 in valoare de cate 2000 lei fiecare) si baxuri de biscuiti (1400 in total, cate 200 / saptamana). Cardurile sunt valabile timp de 12 luni de la data emiterii si pot fi utilizate doar in magazinele partenere (carduri Compliments, de la Edenred).
Premiile constand in baxuri de biscuiti Oreo, Belvita, TUC si Milka vor fi acordate in functie de optiunile castigatorilor, in limita a cate 50 de baxuri din fiecare sortiment alocate pentru fiecare saptamana de promotie.
Valoarea totala a premiilor este 50,311.5 RON (TVA inclus), la care se adauga impozitul pe venit care se retine la sursa, in valoare de 2171 RON. Extrageri saptamanale: 20 mai, 27 mai, 3 iunie, 10 iunie, 17 iunie, 24 iunie 2011. Extragerea finala pentru premiile mari: 15 iulie 2011.
Lista castigatorilor desemnati la prima tragere la sorti din data de 20.05.2011 va fi afisata pe site pana la data de 06.06.2011. Toti castigatorii vor putea fi consultati pe site-ul oficial al campaniei, www.biscuitiimei.ro.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info