• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Inovatia, pariul Citibank in Romania - CitiGold, Citi Value, Citi Partener si alte produse marca Citi

Inovatia, pariul Citibank in Romania - CitiGold, Citi Value, Citi Partener si alte produse marca Citi

Pe langa inovatia privind serviciile de internet, unde Romania este performera in Europa in ceea ce priveste tehnologiile disponibile pe piata, si piata bancara romaneasca a surprins in ultimii ani cu produse si servicii inovatoare. In ciuda crizei financiare sau tocmai datorita acesteia, multe banci din Romania, pe o piata competitiva cu foarte multi jucatori, s-au intrecut in lansarea de noi produse financiare, independent, in colaborare cu Visa si MasterCard sau chiar cu alte entitati din afara "arenei" bancare.

Citibank este una dintre bancile care, din momentul in care a intrat oficial in zona de retail, a dovedit o mare deschidere spre inovatie. Cum sa atragi clienti intr-o piata in care concureaza zeci de banci, multe dintre ele cu retele impresionante de unitati si cu bugete mari de publicitate? Citibank a aplicat o reteta bazata pe noutati in sfera de tehnologie, noutati privind optiunile pe care le au clientii si mai ales noutati de marketing. Peste toate se adauga modul de abordare a portofoliului de clienti, un atu pe care il poate specula cel mai bine o banca de nisa.

"De la momentul lansarii ofertei complexe dedicate persoanelor fizice, in 2009, numarul clientilor este in continua crestere. Oferta noastra se adreseaza in principal acelui segment de clienti care isi doresc sa efectueze operatiunile bancare intr-o maniera moderna, oameni preocupati de cariera si de propriile afaceri si care incearca sa-si valorifice timpul in cel mai eficient mod. Pentru acestia, viteza si acuratetea sunt aspecte esentiale", spune Kumar Ramachandran, Director Departament Persoane Fizice pentru Citibank Romania si Cehia, pentru publicatia online de business www.SMARTfinancial.ro, citat de www.BrandInfo.ro.

Brandul american Citi este prezent in Romania prin intermediul Citibank Romania, sucursala a Citibank Europe plc, Dublin. Citibank ofera servicii pentru corporatii, dar divizia de retail selecteaza persoane cu venituri medii (prin pachetele de servicii CitiBanking si CitiOne) si mari (prin pachetul exclusivist CitiGold, dedicat celor ce au minim 150.000 RON implicati in relatia cu banca).


CARDUL DE DEBIT, "ID-UL" CLIENTULUI IN RELATIA CU BANCA


"Toti titularii de conturi curente deschise la Citibank primesc gratuit un card de debit, acesta fiind unul din modurile in care pot avea acces la contul curent. In plus, aproximativ 25% dintre acesti clienti au si un card de credit", explica Kumar Ramachandran.

De altfel, cardurile sunt un instrument esential pentru clientii Citibank, la fel ca si contul de internet banking si serviciul de call-center; toate acestea fac parte din conceptul de operare a bancii pe piata locala - mobilitate totala, self-banking, implicare activa a clientului in procesele de banking. "Pentru generatia actuala de clienti, tehnologia devine din ce in ce mai importanta, prin comparatie cu agentiile bancare traditionale. Clientii moderni prefera flexibilitatea, interactivitatea si inovatia in relatia lor cu banca, iar noi venim in intampinarea acestor dorinte prin intermediul canalelor alternative precum Citiphone banking 24/7, Online banking si serviciul de Internet banking pentru dispozitive smartphone pe care l-am lansat de curand", a mai declarat oficialul bancii, pentru SMARTfinancial.ro.

"Chiar daca agentiile traditionale vor continua sa existe pentru o lunga perioada, ele nu vor mai fi canalul predominant prin care clientii prefera sa efectueze operatiunile bancare curente", este pariul pe care il face Citibank, un pariu dovedit si de actiunea altor banci in aceasta directie.


AGENTIA VIITORULUI, DESCHISA IN BUCURESTI


In aceasta "noua lume bancara", viitorul este deja experimentat de Citibank prin deschiderea unitatii din Baneasa, o premiera... multi-continentala. "In luna ianuarie a acestui an, dupa lansarea celor mai recente agentii smart banking in New York, Tokyo, Singapore si Hong Kong, Citibank a inaugurat prima agentie digitalizata din Romania. Este, practic, prima lansare din Europa, Orientul Mijlociu si Africa", subliniaza Kumar Ramachandran.
 
"Ne-am gandit sa oferim clientilor din mediul urban o experienta bancara unica si flexibila, bazata pe interactivitate şi inovaţie. In primul rand, pot sa mentionez functiile extinse ale bancomatului, care, in afara de functia clasica de eliberare de numerar, mai dispune si de funcţia cash-in. In plus, este primul bancomat din Romania ce permite retragerea de numerar in euro. O alta noutate apreciata de catre clienti atunci cand viziteaza noua agentie este videotelefonul, care asigura un serviciu de videoconferinta pe baza unui display Apple ce permite discutia fata in fata cu un consultant CitiPhone. O asemenea asistenta este, de asemenea, o premiera in Romania".

Tehnologia adusa de noul concept nu se limiteaza insa doar la acest lucru. Terminalul Citibank Online din incinta agentiei este, de fapt, o statie de lucru unde clientul poate accesa website-ul Citibank si realiza tranzactii prin Citibank Online. Exista si un perete electronic de prezentare care etaleaza in detaliu protofoliul produselor si serviciilor Citibank. Pe un alt perete media se prezinta o colectie actualizata de stiri, indici bursieri, rate ale cursului valutar si informatii despre produse.
 
"Nu in ultimul rand, in interiorul agentiei, punem la dispozitia vizitatorilor brosuri electronice interactive pe Apple iPad ce contin prezentari ale produselor si serviciilor Citibank. Reteaua wireless disponibila pentru toti clientii mall-ului completeaza colectia de facilitati pe care am decis sa o oferim publicului", mai spune reprezentantul Citibank despre colectia de premiere din Baneasa Shopping City.


CARDUL CU RECOMPENSE PERMANENTE LA UTILIZARE


In ultima parte din 2010, Citibank a lansat in Romania si cardul Citi Value, un card de credit cu o gama larga de recompense, multe dintre ele inedite pe piata. Cardul - Visa cu chip, partial transparent, un design original in sine - a fost promovat in principal acolo unde actioneaza targetul sau de clienti: pe internet si in mall-uri, in marile orase.

"Citi Value Card ofera un pachet unic de beneficii: recompense de până la 5% la cumpărăturile zilnice din categorii precum alimente, îmbrăcăminte si încălţăminte, mese la restaurant sau bilete la cinema; reduceri de pana la 50% in reteaua CitiPartner; acces gratuit la muzee; garanţie extinsă la produsele electronice", declara Kumar Ramachandran. Recompensele de 5% sunt valabile doar in primele 3 luni, ulterior se limiteaza la 2%, valori ce se supun impozitarii veniturilor la sursa a profitului.

În plus faţă de avantajele menţionate, clienţii pot beneficia de servicii precum alerte prin SMS sau e-mail privind fiecare plată efectuată, posibilitatea achitării facturilor de utilităţi prin telefon, modalităţi flexibile de rambursare şi linia de asistenţă CitiPhone, disponibilă 24 de ore din 24. Clienţii se pot bucura de aceste beneficii împreună cu familia, având posibilitatea de a solicita până la 6 carduri suplimentare gratuite. Conform lui Kumar Ramachandran, aproape 50% din toate cardurile de credit vandute in ultima perioada sunt Citi Value Card.


REDUCERI IN RETEAUA CITI PARTENER, IN SUTE DE LOCATII
 

Citibank ofera reduceri la cumparaturi clientilor bancii nu doar prin utilizarea Citi Value, ci tuturor utilizatorilor de carduri ale bancii, fie acestea de credit sau de debit. In programul Citi Partener exista 100 de firme în peste 700 de locaţii de pe întreg teritoriul ţării. In plus, in cadrul programului Citibank World Privileges, o retea internaţională ce oferă deţinătorilor de card posibilitatea de a beneficia de recompense pe loc oriunde în lume la achiziţionarea de produse şi servicii din magazine partenere, restaurante, hoteluri, locaţii turistice, spa-uri, exista peste 6000 de parteneri din peste 30 de tari.

In privinta serviciilor de banking de baza (operatiuni curente generale), Citibank ofera servicii dedicate in functie de categoria de clienti. "Pentru angajatii din companii, avem oferta Citi@Work, prin intermediul careia acestia au posibilitatea de a efectua tranzactiile bancare zilnice intr-un mod facil si accesibil. Pentru persoanele care au acumulat o avere si sunt in cautarea unui pachet de servicii bancare dedicate si personalizate, cu optiuni variate de investitii pentru protectia si cresterea averii, avem oferta Citigold". De asemenea, "pentru cei care sunt in cautarea unui credit, avem creditul de nevoi personale si cardurile de credit cu beneficii atractive", a concluzionat Directorul Departamentului Persoane Fizice pentru Citibank Romania si Cehia.


SERVICII CURENTE FARA COMISIOANE


Citibank este printre putinele banci care ofera oricarui client un cont curent si un card de debit Visa fara absolut niciun comision si fara conditii, ba chiar si cu 2 retrageri de numerar gratuite / luna, de la orice ATM din Romania. Totusi, cel mai atractiv pachet este CitiOne, conditia fiind ca un client sa detina in conturi minim 15.000 de lei (mai putin de 4000 de euro), o conditie nu tocmai dificila pentru piata. CitiOne ofera acces la servicii bancare 24/7 prin intermediul CitiMobile (recent lansat), CitiPhone Banking, Citibank Online precum si la operatiunile ce pot fi efectuate la ATM.


RETRAGERE NUMERARE FARA COMISION DE LA ORICE ATM DIN ROMANIA


Clientii CitiOne primesc si card de debit universal ce poate fi atasat, la cerere, contului curent in moneda preferata de catre client la un anumit moment (o facilitate deosebita pe piata bancara din Romania); reduceri la firmele partenere din reteaua CitiPartener; depozite la termen cu posibilitatea de a efectua retrageri partiale, fara a pierde dobanda pentru suma ramasa in depozit; imaginea consolidata a conturilor in extrasul de cont lunar; tranzactii in orice valuta efectuate din contul curent deschis in lei; retrageri de numerar fara comision de la orice ATM Citibank din lume; retrageri de numerar fara comision de la ATM-urile oricaror banci din Romania; asigurare de calatorie gratuita.


CITIGOLD, PENTRU CLIENTII PREMIUM, 100% FARA COMISIOANE


Concurand cu RBS, Raiffeisen Bank si, mai nou, Millennium Bank, Citibank este printre putinele banci care au in oferta, in mod public, transparent, un pachet special creat pentru clientii cu posibilitati financiare mari. "Citigold este un serviciu bancar exclusivist creat special pentru a oferi un grad mai mare de atentie si informare, precum si servicii personalizate clientilor cu disponibilitati financiare semnificative. Cand intra in lumea Citigold, clientului ii este alocat un bancher personal si din acel moment, va beneficia de servicii bancare dedicate. Fiecare bancher personal este responsabil de un numar mic de clienti, ceea ce permite livrarea unor servicii cu adevarat personale", a mai spus Kumar Ramachandran.

Produsele si serviciile Citigold promit: cardul de debit Citigold cu ajutorul caruia clientii au posibilitatea de a retrage numerar fara comision la orice ATM-uri din intreaga lume; acces la servicii bancare 24/7 prin intermediul CitiPhone Banking, Citibank Online, Citi Mobile precum si la operatiunile ce pot fi efectuate la ATM; asigurari de viata si de calatorie; conturi de economii si depozite cu facilitati speciale; gama larga de produse de investitii care urmaresc evolutia unor clase de active suport din diverse piete financiare ale lumii; cardul de credit Visa Gold cu beneficii speciale.

De asemenea, Citigold ofera o serie de privilegii precum: locuri rezervate in loja Citigold la cele mai bune spectacole ale Ateneului Roman; acces in sala VIP Exclusive Lounge din cadrul Movieplex Bucuresti - Plaza Mall; regim de protocol la aeroportul Henri Coanda; acces la un pachet de servicii in cadrul Clubului Diplomatilor din Bucuresti; reduceri semnificative de pret la inchirierile de yachturi, la cursurile de yachting precum si la achizitionarea de yachturi, echipamente si accesorii la Royal Yachting Club; reduceri preferentiale si tratament VIP la hoteluri, spa-uri si restaurante de top din Bucuresti si din tara.

"Portofoliul de clienti Citigold este in crestere constanta. Conform datelor obtinute in urma unui sondaj de opinie independent desfasurat la nivel global, clientii nostri sunt foarte multumiti de calitatea serviciilor primite, ceea ce ne incurajeaza sa depasim in continuare asteptarile clientilor nostri. Desi in Romania segmentul de clienti cu disponibilitati financiare semnificative nu este foarte mare, el reprezinta un segment de nisa in care ne propunem sa avem o cota de piata semnificativa in urmatorii ani", a mai subliniat Kumar Ramachandran.

Politica de CSR a bancii este imbinata in mod activ si cu partea de marketing: banca efectueaza plati catre muzee pentru a oferi privilegii unice clientilor sai: posesorii de carduri Citi pot intra gratuit la unele dintre cele mai importante muzee din orase precum Bucuresti, Sibiu, Iasi, Sinaia, Bran, Cluj-Napoca.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//