• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MedLife estimeaza o cifra de afaceri de 22 de milioane euro pentru 2008

MedLife estimeaza o cifra de afaceri de 22 de milioane euro pentru 2008

MedLife, liderul pietei de servicii medicale private din Romania, si-a revizuit asteptarile privind cifra de afaceri pentru anul 2008, estimand ca va depasi pragul de 22 milioane de euro, cu circa 75% peste nivelul inregistrat in 2007. Previziunile initiale vizau o suma de aproximativ 21 milioane de euro, dar investitiile efectuate pana la ora actuala au dus la depasirea cifrelor scontate.

"Investitiile pe care le-am realizat pentru a finaliza constructia a doua noi hyperclinici, cea din Drumul Taberei din Bucuresti si cea din Timisoara, au dus la cresterea cifrei de afaceri pe care o estimasem anterior. Am dorit sa continuam intr-un ritm alert extinderea MedLife pentru a raspunde cererii de servicii medicale de calitate pe partea de retail si solicitarilor venite din partea clientilor nostri corporativi, ce au sedii sau filiale in zona de vest. in ultimii doi ani numarul pacientilor care intra zilnic in unitatile noastre a crescut de la 1.500 de pacienti in 2006 la 3.000 in 2008", a declarat Ciprian Ciobanu, Director MedLife.

Cresterea estimarilor cifrei de afaceri pentru 2008 survine pe fondul dezvoltarii serviciilor si extinderii in teritoriu. In 2008, MedLife a investit peste 3 milioane de euro pentru deschiderea hyperclinicii din zona Unirii din Bucuresti, a laboratorului propriu de analize la Cluj-Napoca, infiintarea Centrului de Medicina Materno-Fetala, mentinerea dotarii cu echipamente medicale la cel mai inalt nivel in toate locatiile, precum si pentru pregatirea deschiderii hyperclinicilor din Timisoara si din Drumul Taberei Bucuresti.

A treia hyperclinica MedLife in Bucuresti. Noua Hyperclinica MedLife se va deschide la mijlocul lunii noiembrie 2008 si este situata in cadrul complexului comercial Favorit din zona Drumul Taberei. Compania a ales aceasta zona pentru a se extinde, dat fiind numarul mare de clienti corporativi care au birourile in zona de vest a capitalei, cererea crescuta de servicii medicale private pe segmentul de retail, precum si cei peste 700.000 de locuitori din zona respectiva.

MedLife se asteapta ca noua clinica sa preia o parte din clientii actuali si, in plus, sa aduca o crestere cu circa 25% a numarului total de pacienti. Odata cu deschiderea celei de-a treia Hyperclinici, MedLife va ajunge la un numar de 1.000 de angajati, din care 600 sunt medici si personal medical.

Prima Hyperclinica MedLife din tara functioneaza la Timisoara din luna august 2008. Hyperclinica include 20 de cabinete medicale, peste 30 de specialitati medicale, aparatura de imagistica (ecografie 2D, 3D si 4D, tomografie computerizata, radiologie, mamografie, osteodensimetrie etc.), laborator de analize de chimie, hematologie, imunologie, genetica si bacteriologie.

In 2007, MedLife a obtinut o cifra de afaceri de 12,7 milioane euro, in crestere cu 67% comparativ cu anul 2006, cand cifra de afaceri a fost de 7,5 milioane euro. MedLife are un numar de 160.000 de abonati din peste 500 de companii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//