• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cristina Mazilu, Social Media Manager la GolinHarris Bucuresti, coordoneaza divizia digitala a agentiei

Cristina Mazilu, Social Media Manager la GolinHarris Bucuresti, coordoneaza divizia digitala a agentiei

Unul dintre cei mai cunoscuti food bloggeri din România, Cristina Mazilu s-a alăturat la începutul lunii martie echipei GolinHarris Bucuresti. Ea va fi responsabilă de crearea si implementarea strategiilor de comunicare în spatiul online pentru toti clientii agentiei, dar si de dezvoltarea diviziei digitale GolinHarris Bucuresti.


Mazilu are o experientă de sapte ani în jurnalism, dintre care ultimul an în pozitia de redactor-sef la BBC Good Food. În urmă cu doi ani Cristina a deschis un blog de experimente în bucătărie: http://chez.mazilique.ro, care a devenit unul dinte cele mai de succes bloguri din segmentul sau.


„De la un punct încolo, jurnalismul a însemnat, automat, si online. Trecerea a fost firească. Mi-a plăcut viteza cu care circulă informatia, forta de propagare, transparenta, puterea de impact si faptul că oricine poate avea o voce. Social media reprezintă în prezent cea mai puternică voce din media, iar mesajele transmise prin acest canal au puteri mult mai proaspete. Îmi plac provocările, iar dacă sunt dublate de o echipă efervescentă, entuziastă si foarte dedicată, e greu să rezisti. Vreau ca alături de restul echipei GolinHarris Bucuresti să construiesc o puternică platformă de promovare online pentru clientii nostri, care încep să perceapă tot mai clar importanta acestui mediu”, spune Cristina Mazilu, Social Media Manager GolinHarris Bucuresti.


Cristina a absolvit Universitatea Media Bucuresti, facultatea de Jurnalism. Primul său job a fost la un radio local, la vârsta de 16 ani unde prezenta emisiuni matinale. În anul doi de facultate s-a angajat la Mediafax si a colaborat ulterior cu Media&Advertising, Ziarul Financiar si Gândul.


„Strategia noastra este construită pe abordarea integrată a palierelor comunicării si pe construirea unei echipe bine închegate capabilă să facă fată oricăror provocări. Atragerea în echipa GolinHarris a unui digitalist atât de valoros cum este Mazilique, înseamnă că ne respectăm promisiunea făcută echipei si clientilor nostri – aceea de a ne împrospăta mereu expertiza si de a încerca să fim mai buni.  Digitalul este o mare parte din prezent, iar în viitor va fi The Only Thing. si noi ne propunem să fim acolo”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucuresti.


GolinHarris Bucuresti a luat nastere în acest an în urma afilierii agentiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase retele internatională de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou  din Europa Centrală si de Est al companiei americane, care detine în total 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu. Agentia acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate si asigură gama completă de Servicii Specializate de PR: Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.


Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Unilever, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Hasbro, La Redoute, Frey Wille, Crucea Rosie Română.


GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One. Agentia a primit titlul de PR Agency of the Year în 2010 la PR Award România si este multiplă finalistă la festivaluri internationale precum European Excellence Award si Sabre Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//