• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Baumix mentine preturile la nivelul din 2010, chiar daca are cheltuieli mai mari

Baumix mentine preturile la nivelul din 2010, chiar daca are cheltuieli mai mari

Producătorul autohton de materiale de constructii Baumix declară că, în ciuda cresterii cheltuielilor de productie cu circa 8-10% pe baza scumpirilor în lant a materiilor prime, în special a hârtiei (sacii) si combustibilului, a mentinut în primul trimestru preturile la nivelul din 2010.


În 2010, preturile medii la nivelul întregii piete au suferit o contractie de circa 10-15% fată de 2009.


Tinând cont atât de sezonalitatea pietei cât si de influenta lipsei proiectelor administratiei centrale si locale, reprezentantii Baumix estimează că o crestere a preturilor va conduce la contractia pietei, deja afectată în 2009 si 2010 de criza economică.


“În acest moment, piata nu este pregătită să absoarbă o crestere a preturilor, desi sunt deja jucători care iau în calcul si această posibilitate. În ceea ce ne priveste facem eforturi în a acoperi aceste cresteri ale cheltuielilor prin eficientizarea costurilor” a declarat Răzvan Bobe, Director Cercetare Dezvoltare Baumix.


În ceea ce priveste comportamentul consumatorilor în 2011, potrivit reprezentantilor Baumix, cele mai cerute produse vor rămâne, la fel ca în 2010, cele din gama economică Primus, caracterizate de un raport optim performantă-pret.


Producătorul de materiale de finisare pentru constructii civile la interior si exterior Baumix, unul dintre cei mai importanti producători de materiale de constructii prezent pe piata din România încă din 2003, oferă o gamă largă de produse cu retetă autentică, proiectate în laboratoarele proprii si produse în fabrica de la Ploiesti, cu o capacitate de productie de 35.000 tone lunar.


Baumix oferă produse după retete originale create si certificate în centrul de dezvoltare si testare Baumix, fiind singurul producător român de tencuială decorativă în stare uscată, colorată în masă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//