• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

GolinHarris Bucuresti - servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 Romania

GolinHarris Bucuresti - servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 Romania

GolinHarris Bucuresti asigură servicii integrate de comunicare pentru CENTURY 21 România, compania care detine pe plan local master franciza retelei CENTURY 21 Real Estate LLC din Statele Unite. Agentia oferă o gamă completă de servicii specializate de PR pentru comunicarea corporate si de brand, cu accent pe comunicarea digitală (Facebook, Twitter, bloguri), dar si strategia si implementarea comunicării prin canalele traditionale de media si către publicul intern.


“Avem un model de business unic pe piata imobiliară, ceea ce implică o comunicare specială cu clientii si partenerii nostri de afaceri. Am ales să lucrăm cu GolinHarris Bucuresti pentru că ne-au înteles foarte bine business-ul si viziunea si ne-au oferit solutiile de comunicare prin care suntem convinsi că vom impune standardele internationale de calitate CENTURY 21® în piata imobiliară românească”, declară Cătălin Scripcaru, Presedinte CENTURY 21 România.


GolinHarris Bucuresti derulează deja primele proiecte în social media pentru gigantul imobiliar american care a intrat pe piata locală în anul 2007.


“Suntem încântati că o companie de calibrul CENTURY 21 România a ales să lucreze împreună cu noi, suntem incitati de obiectivele de comunicare pe care ni le-am propus si mai ales de planurile pe care le vom dezvolta împreună prin PR digital”, spune Monica Botez, PR Director GolinHarris Bucuresti.


Echipa implicată în dezvoltarea proiectului este coordonată din partea CENTURY 21 România de Cătălin Scripcaru - Presedinte CENTURY 21 România si Gabriel Alexandru – Vicepresedinte si din partea GolinHarris Bucuresti de Monica Botez – PR Director, Alina Popa – Senior PR Executive si Anca Scarlat – Media Relations Specialist.


CENTURY 21 Real Estate LLC este cel mai mare francizor mondial din domeniul imobiliar, furnizând servicii complete de pregătire profesională, gestionare, administrare si marketing pentru Sistemul CENTURY 21. Reteaua este alcătuită din 8.000 de agentii imobiliare, pentru care lucrează circa 121.000 de specialisti, în 73 de tări si teritorii din întreaga lume. CENTURY 21 Real Estate LLC este o filială a Realogy Corporation, SUA.
 

Reteaua CENTURY 21 cuprinde la ora actuală 6 agentii detinute si operate în mod independent, în Bucuresti, ce oferă servicii imobiliare la standarde internationale, precum si o divizie de cercetare si evaluări imobiliare.


GolinHarris Bucuresti a luat nastere în acest an în urma afilierii agentiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou  din Europa Centrală si de Est al companiei americane, care detine în total 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa si Orientul Mijlociu. Agentia acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate si asigură gama completă de Servicii Specializate de PR: Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.


Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii precum Electrolux, RBS - Royal Bank of Scotland, Unilever, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Hasbro, La Redoute, Frey Wille, Crucea Rosie Română. GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, Brand Connection, HyperActive si Medic One. Agentia a primit titlul de PR Agency of the Year în 2010 la PR Award România si este multiplă finalistă la festivaluri internationale precum European Excellence Award si Sabre Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//