Întrunit în şedinţă publică în ziua de 15 martie 2011, Consiliul Naţional ~ al Audiovizualului a analizat raportul întocmit de Direcţia Monitorizare cu privire la ~ spotul publicitar “Millenium Bank” difuzat pe ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Reclama Millennium Bank cu Holograf, pentru creditele de refinantare - sanctionata de CNA

Întrunit în şedinţă publică în ziua de 15 martie 2011, Consiliul Naţional al Audiovizualului a analizat raportul întocmit de Direcţia Monitorizare cu privire la spotul publicitar “Millenium Bank” difuzat pe posturile de televiziune, se precizeaza intr-un anunt al institutiei.
După vizionarea spotului, membrii Consiliului au constatat că acesta încalcă prevederile art. 83 şi pe ale art. 94 alin. (1) lit. a) prima teză din Decizia nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, asatfel cum au fost preluate din Decizia CNA nr. 187/2006 (art. 88 şi 114 alin. (2)), în vigoare la data săvărşirii faptei, ulterior abrogată prin Decizia nr. 220/2011.
Membrii Consiliului au analizat spotul şi au constatat că acesta conţine o greşeală gramaticală, fapt confirmat şi de Institutul de Lingvistică „Iorgu Iordan-Al Rosetti” cu care CNA are un contract de consultanţă şi care prin adresa nr.3548/14.03.2011 şi-a exprimat punctul de vedere cu privire la spotul monitorizat.
Astfel versul „pe drumul care voi porni” nu conţine prepoziţia “pe” varianta corectă din punct de vedere gramatical fiind “pe drumul pe care voi porni”.
Având în vedere nerespectarea normelor de exprimare corectă, membrii Consiliului au considerat că radiodifuzorul nu şi-a îndeplinit obligaţia legală în ceea ce priveşte asigurarea respectării normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii române, fapt ce contravine prevederilor art. 83 din Codul audiovizualului.
De asemenea, la vizionarea spotului, Consiliul a mai constatat că textul titrat în partea de jos a ecranului nu este lizibil şi este menţinut pe ecran un timp foarte scurt, insuficient pentru a permite citirea sa, fapte ce contravin prevederilor art. 94 din Codul audiovizualului potrivit cărora, în scopul unei informări corecte, orice informaţie sau avertizare conţinută într-o comunicare comercială audiovizuală trebuie să fie prezentată lizibil şi pe o durată suficientă.
Pentru aceste considerente, Consiliul Naţional al Audiovizualului dispune, în temeiul şi cu respectarea prevederilor art. 15 din Legea audiovizualului, intrarea deîndată în legalitate în privinţa spotului publicitar “Millenium Bank”, derulat pe posturile de televiziune, în sensul ca acesta să fie difuzat cu respectarea normelor ortografice, ortoepice şi morfologice ale limbii române, precum şi a regulilor privind informarea corectă şi completă a publicului.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info