• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Magazine online pe Facebook - aplicatie lansata de ShopMania

Magazine online pe Facebook - aplicatie lansata de ShopMania

ShopMania, portal de comparaţii de preţuri din România, anunţă lansarea, în premieră pe piaţa locală, a aplicaţiei destinate creării de magazine online pe Facebook – Social Cart.


Aplicaţia este gratuită şi le permite tuturor deţinătorilor de magazine online să îşi creeze o platformă dedicată de vânzare pe Facebook şi să o integreze pe paginile proprii din cadrul reţelei de socializare.


„Am construit Social Cart din dorinţa de a pune la dispoziţia magazinelor online un nou canal de vânzare, într-unul dintre cele mai importante medii sociale ale momentului. Aplicaţia oferă posibilitatea de a valorifica în mod direct potenţialul comunităţii de fani create în jurul unui magazin online sau al unui brand. Prin intermediul magazinului online de pe Facebook, utilizatorii retelei de socializare pot iniţia procesul de cumpărare în cadrul magazinului online direct din interiorul Facebook”, declară Arthur Rădulescu, director general Asesoft Net.


Instalarea aplicaţiei ShopMania Social Cart pe paginile Facebook are loc în câteva minute, iar generarea propriu-zisă a magazinului online pe Facebook se realizează prin intermediul contului ShopMania şi al unui fişier de produse aparţinând magazinului online. Gestionarea magazinului online de pe Facebook nu implică niciun efort suplimentar, deoarece toate informaţiile prezente în catalogul de produse al magazinului sunt actualizate automat şi pe Facebook.


„Odată cu dezvoltarea acestei aplicaţii, am vizat exploatarea imensului potenţial al platformelor de socializare în favoarea comerţului online. Un utilizator Facebook interesat de un produs promovat în cadrul platformei trebuia până acum să parcurgă o serie de paşi intermediari pentru a ajunge la achiziţia articolului respectiv. Aplicaţia ShopMania elimină toate aceste acţiuni adiţionale pe care utilizatorul Facebook trebuie să le realizeze, efectele fiind creşterea eficienţei campaniilor de marketing şi, bineînţeles, conversia mult mai rapidă a fanilor în clienţi efectivi ai magazinului online”, adaugă Arthur Rădulescu.


Magazinele create pe Facebook cu ajutorul aplicaţiei Social Cart integrează, de asemenea, plugin-urile specifice platformei Facebook, precum cele de Share şi Like, dar şi opţiunea de diseminare a informaţiei către platforma Twitter, cu scopul de a susţine magazinele online în creşterea gradului de vizibilitate a produselor din ofertă.


Alături de widget-ul Mini Shop, destinat creării şi plasării de extensii ale magazinelor online pe orice alt website sau blog, aplicaţia ShopMania Social Cart urmăreşte valorificarea efectelor de sinergie ce se creează prin interconectarea comerţului online cu mediile sociale.


ShopMania, principalul portal de shopping şi comparaţii de preţuri din România, a fost lansat în luna mai a anului 2006, de către compania Asesoft Net. ShopMania este prezent la nivel internaţional în 25 de ţări.


Parte a grupului Asesoft, Asesoft Net a fost înfiinţată în anul 2004, oferind soluţii şi aplicaţii web personalizate pentru clienţii din mediul de afaceri care doresc să-şi optimizeze profitul, eficacitatea şi serviciile de relaţii cu clienţii. Pe lângă acestea, Asesoft Net dezvoltă şi proiecte proprii, în portofoliul său regăsindu-se site-uri cu o audienţă ridicată în domenii precum shopping-ul online şi comparaţia de preţuri, divertismentului, ştirilor sau anunţurilor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//