• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mobila: Lemet isi dubleaza nivelul investitiilor in 2011

Mobila: Lemet isi dubleaza nivelul investitiilor in 2011

Lemet Câmpina, unul dintre cei mai importanţi producători de mobilier la nivel naţional, a investit în 2010 aproximativ 8.000.000 lei pentru dezvoltarea afacerii.


„Ne propunem pentru 2011 să dublăm nivelul investiţiilor, direcţionând fondurile către dezvoltarea zonei de producţie şi a lanţului de magazine LEM’s. Până în prezent am investit în fabrica Lemet aproximativ 77.000.000 lei din fonduri proprii”, declară Alexandru Rizea, Directorul General al companiei Lemet.


Nivelul general al business-ului Lemet înregistrat în 2010 este de 143.000.000 lei, în creştere cu 6,5 procente faţă de 2009. „Ne aflăm pe o configuraţie strategică de dezvoltare având ca obiective pe de o parte creşterea capacităţii de producţie, iar pe de altă parte consolidarea poziţiei pe piaţă cu cea mai bună acoperire teritorială prin reţeaua de magazine LEM’S. În acelaşi timp, lucrăm puternic la noi game de produse, având în vedere că există o înclinaţie crescută a publicului din ţara noastră pentru noutate şi modernism în zona achiziţiilor de mobilă”, adaugă Alexandru Rizea.


Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, cele 102 de magazine fiind amenajate în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEM’S activează peste 1.250 de angajaţi.


Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 30.000 mp. Capacitatea actuală de prelucrare a Lemet este de aproximativ 1.200.000 de metri pătraţi de PAL pe an, pe poarta fabricii ieşind anual peste 360.000 de module de mobilă. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//