• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

www.milli.ro - Milli are grija sa castigi 10.000 Euro - concurs Milli

www.milli.ro - Milli are grija sa castigi 10.000 Euro - concurs Milli

Brandul Milli desfasoara o campanie promotionala in urma careia se vor acorda 107 premii in bani. Campania "Milli are grija sa castigi 10.000 Euro", lansata de FrieslandCampina in Romania, este programata pentru perioada 21 februarie - 22 mai 2011, iar inscrierea se poate face pe site-ul www.milli.ro sau prin SMS numarul la 1899 (tarif normal in retelele Cosmote, Orange si Vodafone).


Conform regulamentului oficial al campaniei, citat de www.BrandInfo.ro si www.ArtSpirit.ro, produsele participante au ambalaj promotional pe care se gaseste codul unic si una din literele G, R, I, J, A. Acestea sunt urmatoarele: CASCAVAL DALIA MILLI 500G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional R; IAURT DE BAUT MILLI PET 500G– litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional J; IAURT EXTRA OMEGA MILLI 3.5% 375G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional A; IAURT LIGHT MILLI 375G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional J; LAPTE BATUT MILLI PET 500G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional A; LAPTE CONSUM 1.5% MILLI 1.5L PET – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional I; LAPTE CONSUM 3.5% MILLI 1.5L PET – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional A; LAPTE CONSUM MILLI 1.5% TETRA PACK 1L – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional G; LAPTE CONSUM MILLI 3.5% TETRA PACK 1L – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional I; SANA MILLI OMEGA 3 PET 500G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional R; SMANTANA MILLI 20% 900G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional J; SMANTANA MILLI PERFECTO 12% 200G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional A; UNT MILLI 65%.200G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional J; UNT MILLI 80% 200G – litera alocata si tiparita pe ambalajul promotional R.


Produsele participante vor avea ambalaj promotional „Milli are grija sa castigi 10.000 Euro”, pe care va fi tiparita versiunea scurta a prezentului Regulament si instructiunile referitoare la inregistarea codurilor unice in Campanie, conform mecanismului Campaniei.


"Pe fiecare ambalaj va fi tiparit un cod unic de participare la Campanie format din 8 caractere alfanumerice numit in cele ce urmeaza „cod unic”. Fiecare ambalaj de produs participant la Campanie are printat una din literele aferente cuvantului GRIJA, respectiv literele G, R, I, J, A asa cum sunt acestea prezentate mai sus pentru fiecare tip de produs in parte. Codurile unice de participare tiparite pe ambalajele promotionale apartin categoriei de litere care este inscriptionat pe ambalaj, respectiv codurile unice aferente literei G pentru ambalajele promotionale care au inscriptionata litera G, codurile unice aferente literei R pentru ambalajele promotionale care au inscriptionata litera R, codurile unice aferente literei I pentru ambalajele promotionale care au inscriptionata literaI, codurile unice aferente literei J pentru ambalajele promotionale care au inscriptionata litera J, codurile unice aferente literei A pentru ambalajele promotionale care au inscriptionata litera A", se mentioneaza in sursa citata.


Pentru a participa la aceasta Campanie, consumatorii trebuie sa achizitioneze in perioada 21 februarie 2011, ora 00:00 - 22 mai 2011, ora 23:59 (inclusiv), cel putin unul dintre produsele participante la Campanie care au codul unic inscris pe ambalajele promotionale si sa inscrie codul unic in Campanie prin una din cele 3 modalitati de inscriere si anume: prin trimiterea unui mesaj (SMS) la numarul de SMS 1899, numar cu tarif normal in retelele Cosmote, Orange, Vodafone; prin accesarea si completarea formularului afisat pe site-ului www.milli.ro; prin apelarea numarului de infoline 021/528.88.99 (numar cu tarif normal, disponibil de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 19:00, exclusiv sarbatorile legale). Fiecare cod unic poate fi inscris in Campanie o singura data, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa. Participantii se pot inscrie in Campanie, indiferent de modalitatea de inscriere aleasa, cu maxim 10 coduri unice valide corecte pe zi. Participarile efectuate cu acelasi numar de telefon mobil, indiferent de modalitatile de inscriere alese, se cumuleaza pentru respectivul numar de telefon mobil.


In vederea obtinerii de informatii suplimentare referitoare la modalitatile de inscriere in Campanie, precum si despre inscrierea in forma corecta a codurilor unice descoperite pe ambalajele promotionale, participantii pot solicita informatii prin apelarea numarului de Infoline 021/528.88.99 (numar cu tarif normal, disponibil de luni pana vineri in intervalul 09:00 – 19:00, exclusiv sarbatorile legale).


In cadrul prezentei Campanii promotionale se vor acorda trei categorii de premii, si anume premii zilnice, premii saptamanale si premii lunare. In total, in cadrul prezentei campanii se vor acorda 107 premii, reprezentand: 91 premii zilnice, constand in cate 100 de Euro fiecare premiu zilnic; 13 premii saptamanale, constand in cate 500 de Euro fiecare premiu saptamanal; 3 premii lunare, constand in cate 10.000 de euro fiecare premiu lunar.


Pentru premiile lunare, campania va avea definite ca luni de campanie urmatoarele trei intervale: 21 februarie 2011 – 20 martie 2011; 21 martie 2011 – 24 aprilie 2011; 25 aprilie 2011 – 22 mai 2011. In cadrul fiecarei extrageri electronice aleatoare se vor desemna cate un cod castigator si 3 coduri de rezerva. Ordinea in care cele 3 rezerve au fost extrase va fi mentionata in incheierea de certificare intocmita de notarul public ce asista la tragerile la sorti. Fiecare extragere se va face din baza de date formata din totalitatea participantilor care au inscris in intervalul de participare lunar anterior fiecarei extrageri coduri unice formand cuvantul GRIJA complet.


Detalii complete, regulamentul si formularul de inscriere online pot fi accesate pe site-ul oficial al campaniei: www.milli.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//