• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

www.nescafemixuri.ro - campania Voteaza Anti-Plictiseala: garsoniera, Mini Cooper sau o vara de concerte

www.nescafemixuri.ro - campania Voteaza Anti-Plictiseala: garsoniera, Mini Cooper sau o vara de concerte

Noua promotie Nescafe propune premii inclusiv in bani (500 de lei pe ora in 70 de zile de promotie, zilnic intre orele 8:00 si 18:00), premii constand in cani Nescafe si in coduri de reincarcare in valoare de 5 euro pentru cartele prepaid, dar si marele premiu, "cel mai votat premiu antiplictiseala": garsoniera, Mini Cooper sau o vara de concerte.

 

Campania promotionala "Voteaza Anti-Plictiseala" a inceput pe data de 21 februarie si se va termina pe 1 mai 2011. La aceasta Campanie participa urmatoarele produse ce contin pe ambalaj in exterior codul promotional, comercializate pe teritoriul Romaniei de catre Nestle Romania: NESCAFE 3in1 Original 11g cu cod promotional; NESCAFE 3in1 Original 16g cu cod promotional; NESCAFE 3in1 Strong 10g cu cod promotional; NESCAFE 3in1 Strong 15g cu cod promotional; NESCAFE 3in1 Mild 15g cu cod promotional; NESCAFE Frappe 18g cu cod promotional; NESCAFE 2in1 Cafea si Creamer 10g cu cod promotional; NESCAFE 2in1 Cafea si Zahar 7g cu cod promotional; NESCAFE Xtra-Strong 18g cu cod promotional.

 

Ambalajele produselor participante la Campanie sunt ambalaje standard, care, in plus fata de informatia obisnuita, vor contine un cod format din 8 caractere alfanumerice, tiparit pe exteriorul ambalajului, intr-un chenar delimitat de restul ambalajului, in vecinatatea cuvantului “COD”, se precizeaza in regulamentul oficial al campaniei, disponibil pe www.nescafemixuri.ro.

 

In concurs se ofera 2800 de cani Nescafe din ceramica, 210 coduri de reincarcare in valoare de 5 euro pentru cartele prepaid la alegere din retelele mentionate pe www.nescafemixuri.ro, 700 de premii a cate 500 RON si marele premiu: in functie de voturile participantilor, fie autoturism Mini Cooper S, fie o locuinta mobilata la alegere din urmatoarele zone: Bucuresti, mare (zona Constanta + statiuni), munte (zone intre intre Brasov si Vatra Dornei), fie "o vara de concerte" - 4 bilete la 3 festivaluri din Europa, cazare la hotel, transport cu avionul si bani de buzunar. Valoarea estimata bruta a Premiilor prezentei Campanii este de 618.797 LEI (TVA inclus).

 

Detalii complete legate de modalitatea de participare la campania promotionala si regulamentul oficial pot fi accesate pe www.nescafemixuri.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//