• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Asociatia Romana de Indoor Advertising - pentru publicitatea indoor din Romania

Asociatia Romana de Indoor Advertising - pentru publicitatea indoor din Romania

Asociatia Română de Indoor Advertising grupează cele mai importante nouă companii din România care deţin şi gestionează spaţii de comunicare de tip indoor advertising. Asociaţia Română de Indoor Advertising are drept scop principal susţinerea, dezvoltarea şi promovarea Indoor Advertising-ului în România, precum şi reprezentarea intereselor membrilor în faţa instituţiilor guvernamentale, organizaţiilor şi companiilor, precum şi a publicului larg.


Termenul de “Indoor Advertising” este utilizat în special în domeniile mass-media, marketing şi publicitate, având ca semnificaţie generală orice canal de comunicare publică din interiorul clădirilor, de tipul panourilor, afişelor, ecranelor TV, bannere pe format digital sau tipărit, cu conţinut fix sau dinamic, sau orice alt sistem de comunicare care este afişat în spaţiile publice din interiorul clădirilor sau spaţiilor publice de tip închis şi care este destinat persoanelor care domiciliază, lucrează, desfăşoară activităţi sau sunt în tranzit prin locaţiile respective.


Membrii fondatori ai Asociaţiei Române de Indoor Advertising sunt cele mai importante organizaţii şi companii care deţin şi gestionează spaţii de comunicare indoor în mall-uri, spitale şi clinici medicale, lifturi, clădiri de birouri, săli de fitness, restaurante şi cluburi, saloane de coafură, săli de cinema sau alte spaţii publice închise de tipul Gării de Nord sau Metroului bucureştean.


Cei nouă membri fondatori sunt: Reţeaua Info-Sănătate, Brand Management, Elevate Media, Indoor Media, Invent Media, Monopoly Media, Oops Media, Salon Style Media, Sugar Media.


Activitatea asociaţiei va fi coordonată în perioada următoare de către preşedintele asociaţiei, Dr. Ovidiu Brazdău (Reţeaua Info-Sănătate) şi de către Tudor Maxim, vicepreşedinte (Elevate Media).


Activităţile pentru 2011 ale Asociaţiei includ: lansarea în luna mai a primei ediţii a “Anuarului de Indoor Advertising din Romania”, care va prezenta detalii despre campaniile de tip indoor advertising derulate de către membrii asociaţiei, date privind valoarea campaniilor precum şi exemple de campanii neconventionale derulate în 2010 de către membrii asociaţiei; Conferinţa de Indoor Advertising din România (octombrie 2011); Demararea programului de Responsabilitate Socială prin susţinerea şi promovarea campaniilor educaţionale organizate de diferite asociaţii neguvernamentale, prin intermediul canalelor de comunicare indoor gestionate de membrii Asociaţiei.


“Indoor-ul este un canal de comunicare extrem de eficient, datorită faptului că în majoritatea situaţiilor afişarea mesajelor se face în locaţii închise şi nesaturate de alte tipuri de reclame: metroul bucureştean, lifturile, sălile de fitness, toaletele, sau sălile de aşteptare din spitalele şi clinicile medicale sunt exemple de succes pentru derularea de campanii eficiente. Din acest motiv vom promova invidualizarea campaniilor de indoor în cadrul campaniilor de marketing şi comunicare derulate de companii şi agenţiile de publicitate şi separarea indoor-ului de outdoor în bugetele de comunicare”, a declarat Dr. Ovidiu Brazdău, preşedintele Asociaţiei.


“Începând din 2007, când a avut loc primul eveniment dedicat publicităţii indoor, facem eforturi pentru ca publicitatea indoor să ocupe locul pe care îl merită, fiind foarte eficientă si targetată. Indoor advertising-ul are o creştere dinamică, apariţia asociaţiei fiind un nou pas înspre dezvoltarea pieţei de indoor”, declară Tudor Maxim, vicepreşedintele Asociaţiei.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//