• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cocor Media Channel, vanzari de 1,7 milioane euro in 2010

Cocor Media Channel, vanzari de 1,7 milioane euro in 2010

Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa, a generat in 2010 vanzari de 1,7 mil euro in urma vanzarii de spatiu publicitar outdoor. Rezultatele inregistrate depasesc nivelul anului 2009 cu 30%.

COCOR Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter. In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei,  fatada media a magazinului COCOR a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu, in crestere cu 4% fata de 2009. In ianuarie 2011 s-a inregistrat un trafic de  2.63 milioane masini, in crestere cu 8% fata de luna ianuarie 2010.

“Cresterea de 30% a vanzarilor indica un trend favorabil outdoor-ului digital spectacular in conditiile in care piata de publicitate outdoor a scazut cu peste 15%. Ne-am adaptat la criza oferind si pachete cu frecventa redusa, iar brand-urile au tinut cont de faptul ca suntem singurul vehicul DOOH care poate oferi date lunare de trafic. In luna decembrie am inregistrat si recordul de vanzari de 400.000 euro, ceea ce sustine potentialul in crestere al mediafatadei” a declarat dl Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.

Pe langa datele oficiale de trafic, COCOR SA a realizat studii proprii care arata ca timpul de stationare prin fata ecranelor este intre 45 secunde si 4 minute, in functie de trafic. In acelasi timp, expunerea participantilor din trafic la mesajele afisate pe fatada media este intre 2 – 7 ori/ saptamana, impactul fiind datorat in principal suprafetei mari si a tipului de suport inovativ. Pe langa spoturile clasice difuzate si contentul necomercial, mediafatada ofera si transmisii live, proiecte digitale integrate mobil-online-outdoor.

COCOR Media Channel, compusa din 3300 mp de iluminatii si ecrane cu LED,  a fost lansata in decembrie 2008 in urma unei investitii de 2.6 milioane Eur, fiind pana acum cea mai mare investitie in componenta High-Tech a magazinului Cocor. Dupa deschiderea magazinului, COCOR a introdus pe piata din Romania prima cabina virtuala de proba, iar in luna ianuarie a lansat o zona de High-Tech entertainment la etajele 3, 4 si 5 ale magazinului. Zona denumita Galeria Avatar este dotata cu ultima tehnologie in materie de jocuri video – Microsoft Xbox Kinect – jocurile fiind puse gratuit la dispozitie clientilor Cocor.

Situat in centrul istoric al Bucurestiului, Cocor este singurul centru comercial de tip department store, fiind structurat in departamente specializate pe fiecare etaj. In urma unei investitii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200  locuri si o suprafata inchiriabila de 10.000 mp in care sunt gazduite atat branduri internationale, cat si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.

Cocor este unic pe piata din Romania prin mediafatada Cocor Media Channel, cea mai mare fatada media din Europa. In urma unei investitii de peste 4 milioane euro, Cocor Media Channel ofera o suprafata de difuzare de 565 mp, prin 13 ecrane tip HD, pentru spoturi publicitare, dar si pentru continut non-comercial. Cocor Media Channel este singurul suport digital outdoor din tara, dotat cu traffic counter.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//