• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Miele si Riedel - parteneriat strategic la nivel global

Miele si Riedel - parteneriat strategic la nivel global

Miele, numărul unu la nivel mondial în producţia de electrocasnice premium, împreună cu Riedel, brandul austriac cu o istorie de 250 de ani în realizarea de pahare de lux, au anunţat încheierea unui parteneriat strategic la nivel global, prin care “Riedel recomandă în exclusivitate Miele”. Parteneriatul a fost încheiat în cadrul unei întâlniri ce a avut loc între familiile Miele şi Riedel la târgul internaţional Ambiente, desfăşurat la Frankfurt în perioada 11-15 februarie 2011.


Având în vedere rezultatele pozitive înregistrate în urma testelor de laborator efectuate de companie, Riedel a decis să susţină şi să recomande maşinile de spălat vase de la Miele drept cea mai bună soluţie pentru a obţine şi a întreţine strălucirea impecabilă, de durată, a paharelor de cristal. La rândul său, Miele, compania germană cu o istorie de peste 111 ani în producţia de echipamente electrocasnice premium, va susţine Riedel ca producătorul de pahare recomandat în cadrul tuturor acţiunilor comerciale şi de comunicare.


Testele de laborator au demonstrat că, atunci când sunt spălate cu ajutorul echipamentelor Miele, paharele Riedel au o durată minimă de viaţă de 20 de ani. În cadrul studiului, cercetătorii au spălat paharele Riedel de 1.500 de ori, echivalentul numărului de spălări efectuate în mod normal pe parcursul a 20 de ani de utilizare. În urma testului, nu s-a remarcat nicio schimbare negativă a aspectului sau a calităţii paharelor Riedel.


"De peste 111 ani, Miele şi-a dedicat toate eforturile în direcţia producţiei de echipamente electrocasnice de cea mai bună calitate posibilă. Era firesc, prin urmare, să ne asociem cu o companie care luptă pentru a atinge acelaşi nivel de excelenţă în producţia de pahare. Obiectele de sticlă premium produse de Riedel necesită o curăţare regulată, delicată şi eficientă, astfel încât calitatea şi strălucirea materialului din care sunt fabricate acestea să fie menţinute pe termen lung. În urma testelor de laborator, a fost dovedită capacitatea maşinilor de spălat vase de la Miele de a curăţa şi proteja paharele de cristal, la un nivel de performanţă superior standardelor existente. Suntem încântaţi deci că eforturile companiei noastre au fost, astfel, recunoscute empiric", a declarat Leo Popescu, sales manager Miele Appliances România.


Atât Miele, cât şi Riedel au argumentat că parteneriatul recent încheiat permite crearea de sinergii între strategiile globale de comunicare, marketing şi vânzări ale celor două companii, ceea ce va conduce la noi oportunităţi de creştere pe pieţele internaţionale.


Parteneriatul va fi implementat prin intermediul acţiunilor comerciale şi de comunicare de la nivel global ale ambelor branduri, inclusiv pe paginile oficiale de internet, la nivelul show-room-urilor şi în sediile celor două companii.


Miele şi Riedel vizează lansarea, în 2011, a două micro-site-uri dedicate întreţinerii sticlăriei (www.mieleglasscare.com şi www.riedelglasscare.com), precum şi a unei serii de acţiuni de marketing şi vânzări realizate în co-branding. Micro-site-urile vor reprezenta un ghid extins al întreţinerii obiectelor din sticlă cu ajutorul echipamentelor Miele, furnizând informaţii referitoare la cele mai potrivite modalităţi de manipulare şi folosire a paharelor de cristal, ciclurile de spălare potrivite, precum şi accesoriile de curăţare optime. De asemenea, Miele va include în manualele de utilizare toate instrucţiunile necesare pentru întreţinerea sticlăriei marca Riedel. De asemenea, cei doi producători premium au anunţat că vor începe în 2011 o campanie social media destinată promovării parteneriatului.


Există doar câteva branduri în lume care respectă aceeaşi viziune, tradiţiile şi standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai puţine reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoaştere la nivel internaţional. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat şi oferit lumii cele mai inovative echipamente electrocasnice din istorie.


Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generaţie. Filozofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită în devoltarea de noi tehnologii pentru a transforma şi reinventa experienţa în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamentele electrocasnice din lume, cu peste 16.000 de angajaţi, 12 unităţi de producţie, operaţiuni în peste 100 de ţări şi o cifră de afaceri globală de 2,83 miliarde de euro (perioada iunie 2009 – iunie 2010).


Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator.


În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.


Cu o istorie de 250 de ani în producţia paharelor de cristal, Riedel a fost prima companie din lume care a demonstrat că gustul vinului este influenţat de forma paharului din care este consumat. Renumit pentru crearea, în 1985, a modelului revoluţionar Burgundy Grand Cru, primul pahar  "wine friendly" din lume, Riedel a devenit brandul de pahare preferat de connaisseuri, experţii din domeniul ospitalităţii şi de consumatorii educaţi din toată lumea. Riedel este recunoscut drept brandul care a transformat radical cultul vinului în ultimii 50 de ani, iar creaţiile sale – printre care diverse modele de pahare şi decantoare pentru vin – au fost expuse în unele dintre cele mai faimoase muzee din lume, cum ar fi Muzeul de Artă Modernă din New York, Muzeul de Sticlă din Corning, New York, Muzeul de Artă Modernă din San Francisco etc. Produsele Riedel sunt distribuite în Europa, America de Sud, America de Nord şi Asia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//