• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

In 2011, Marketingul Direct are culoarea verde

In 2011, Marketingul Direct are culoarea verde

Cu doua editii deja la activ, Conferinta Internationala „Marketing in Direct” isi  reimprospateaza identitatea de brand si se coloreaza in verde la cea de-a treia editie, care se va desfasura in luna Mai 2011.


Organizatorul Conferintei, agentia de comunicare integrata More Than Pub, si-a propus sa coloreze diferit sigla evenimentului de la an la an pentru a marca atat diversele teme abordate, cat si trendurile industriei. Daca la prima editie din 2009 sigla a fost colorata in rosu, accentuand abordarea de tipul „back to basics”, iar la editia a doua in portocaliu, punand in evidenta sloganul „Get to experience!”, anul acesta lasa loc culorii verzi si indemnului „Get to e-results!”, marcand dezvoltarea rapida a instrumentelor de comunicare online. Respectand totodata cerintele participantilor exprimate la editia anterioara, cea de-a treia editie va fi dedicata unui instrument de baza al comunicarii directe electronice: e-mail marketingul.


Conferinta „Marketing in Direct” este singurul eveniment de pe piata locala dedicat in exclusivitate industriei de comunicare directa, demonstrandu-si pana in prezent valoarea in fata a peste 500 de participanti si prin prezentarile celor peste 50 speakeri romani si straini (John Griffiths, Patrick Collister, Dela Quist, Barry Larson, Tania Bianchi, Leif Andersen Farmer, Colin Egan, Maia Novolan, Doru Panaitescu, Iulian Toma, Dan Virtopeanu, Andrei Georgescu, Serban Goran, Adrian Pavelescu, Radu Schmitzer si multi altii).


Si la cea de-a treia editie, agenda Conferintei va mentine toate elementele de succes din anii precedenti: formatul si continutul evenimentului, trei workshop-uri desfasurate simultan, speakeri „unul si unul”, audienta premium, canalele directe de promovare a evenimentului. Si nu in ultimul rand va readuce in fata participantilor speakerul votat drept favorit la editia precedenta.


Anul acesta este randul lui Dela Quist sa revina in fata publicului din Romania. Specialist in dezvoltarea campaniilor B2B si B2C de e-mail marketing, atat in privinta strategiei, cat si a continutului, design-ului sau analizei lor, Dela Quist are o experienta de aproape 15 ani in online, publicitate şi marketing, ultimii 10 ani dedicandu-i strategiilor de e-mail marketing. Alaturi de Dela Quist, alti specialisti straini si romani vor prezenta practicile si tendintele industriei de comunicare directa cu focus pe e-mail marketing.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//