• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurări lansează Eurocasa FlexiPlus, un nou produs de asigurare facultativă a locuinţei care se distinge prin flexibilitate şi preţ convenabil

Generali Asigurări lansează Eurocasa FlexiPlus, un nou produs de asigurare facultativă a locuinţei care se distinge prin flexibilitate şi preţ convenabil

Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor cu un produs adaptat nevoilor acestora, dar în acelaşi timp convenabil ca preţ, Generali a lansat o nouă asigurare facultativă a locuinţei - Eurocasa FlexiPlus. Pe lângă riscurile acoperite de oferta standard, compania le oferă acum clienţilor posibilitatea de a include în asigurare riscuri suplimentare, în schimbul unor prime avantajoase.

Eurocasa FlexiPlus se adresează atât proprietarilor, cât şi chiriaşilor, cota de primă fiind unitară pentru apartamente, case sau vile. Riscurile acoperite prin pachetul de bază sunt: incendiu, explozie, trăsnet, căderea aeronavelor, lovirea de vehicule rutiere, daune provocate de fum, gaz sau vapori şi calamităţi naturale (cutremur, inundaţii şi aluviuni, prăbuşiri şi/sau alunecări de teren, fenomene atmosferice, grindină, greutatea stratului de zăpadă). De asemenea, pe lângă riscurile standard, clienţii beneficiază în acelaşi preţ şi de asigurarea de răspundere civilă faţă de terţi, asigurarea pentru anularea călătoriei în străinătate în cazul unei daune care face imposibilă deplasarea şi includerea automată în asigurare a bunurilor achiziţionate în timp.

În plus, în schimbul unor prime avantajoase, Eurocasa FlexiPlus poate acoperi şi daunele produse la instalaţiile de apă, riscul de furt şi tâlhărie şi răspunderea civilă a familiei extinsă.

„Eurocasa FlexiPlus este un produs simplu şi flexibil, având un preţ foarte bun pentru riscurile acoperite. Practic, clienţii îşi pot construi singuri produsul, în funcţie de necesităţile individuale şi de profilul locuinţei. Astfel, plătesc un preţ corect pentru riscurile la care sunt expuşi. În plus, pachetul de clauze suplimentare este foarte atractiv, beneficiarii fiind protejaţi împotriva unei game extinse de riscuri”, a explicat Adrian Marin, Director General-Adjunct Generali Asigurări.

Plata primei se poate realiza integral ori în rate semestriale sau trimestriale, în funcţie de posibilităţile clientului. Pentru plata integrală anuală, compania acordă o reducere de 5%. Mai mult, clienţii care deţin şi alte asigurări la Generali beneficiază de reducere de 10% la Eurocasa FlexiPlus şi de tarife speciale pentru alte poliţe.

„Lansarea de produse inovatoare şi relevante fac parte din strategia noastră de răspuns la nevoile clienţilor. Generali este recunoscut ca fiind unul dintre principalii jucători în piaţa de asigurări de proprietăţi, având o reputaţie extrem de bună în ceea ce priveşte soluţionarea rapidă a daunelor, indiferent de valoarea acestora. Avem capacitatea şi flexibilitatea necesare pentru a răspunde prompt oricăror solicitări venite din partea clienţilor noştri, atât prin forţa noastră de vânzări, cât şi prin intermediul partenerilor”, a încheiat Adrian Marin.
 
Detalii despre noul produs sunt disponibile pe www.generali.ro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//