• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Renault Twingo seria limitata Miss Sixty - campanie dezvoltata de Publicis Romania

Renault Twingo seria limitata Miss Sixty - campanie dezvoltata de Publicis Romania

Publicis Romania a realizat, in luna decembrie 2010, campania de lansare a modelului Renault Twingo seria limitata Miss Sixty. Construita in jurul asocierii cu brand-ul Miss Sixty, campania a inclus componente dezvoltate local (digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale) si adaptarea spotului TV realizat de Publicis Conseil.


Interactivitatea a avut rolul decisiv in abordarea campaniei, principalul obiectiv constand in introducerea noului Twingo in conversatiile publicului-tinta. Toate canalele utilizate au directionat audienta catre site-ul dedicat campaniei, www.renault-twingo.ro.


Rezultatele campaniei au fost peste asteptari: site-ul a inregistrat intr-o singura luna peste 62.000 de vizitatori unici, peste 7.000 de quiz-uri au fost jucate si peste 1.700 de recomandari ale site-ului au fost trimise. Pe profilul de Facebook s-au inregistrat peste 17.300 de vizualizari si mai mult de  850 de like-uri.


In urma succesului obtinut, campania a fost premiata de reteaua Publicis si solicitata pentru a fi difuzata in Olanda.


Echipele participante la campania Renault Twingo seria limitata Miss Sixty au fost formate, din partea Publicis Romania, din: Razvan Soare – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Razvan Capanescu – Creative Director, Kati Szasz – Account Manager, Victor Maier – Junior Account Executive si Catalin Albu - Client Service Director. Din partea Renault, au participat: Andreea Guinea – Sef Departament Publicitate, Internet si CRM, Ioana Stirbu – Responsabil Internet si CRM, Alina Cornea – Responsabil Publicitate si Mihai Bordeanu – Director de Marketing.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//