• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Porsche Romania s-a mentinut lider in 2010 in topul importatorilor auto

Porsche Romania s-a mentinut lider in 2010 in topul importatorilor auto

Într-o piată care înregistrează o scădere cu 18% fată de 2009, si în ciuda dificultătilor pe care atât compania cât si partenerii săi dealeri le-au avut de înfruntat, Porsche România înregistrează o performantă bună, care se traduce si prin cresterea cotei de piată cu 2% la peste 20% din piata totală, în ceea ce priveste toate mărcile importate.


Compania a pregătit oferte potrivite atât din punct de vedere al modelelor, cât si financiar si al pachetelor de service, care sunt în acord cu scăderea puterii de cumpărare în perioadă de criză si s-a concentrat asupra cresterii calitătii serviciilor oferite, acest subiect fiind prioritar si în anul 2011.


Anul 2010 a însemnat pentru marca Volkswagen autoturisme un număr de 8,650 unităti livrate, consolidându-si pozitia în topul primelor mărci de import din România, cu o cotă de piată de aproape 9%. Acest rezultat este urmarea firească a unei strategii pe termen lung: ofensiva de modele noi, tehnologiile inovative si economice ce echipează fiecare model Volkswagen, reteaua de distribuitori, cresterea nivelului de calitate în service. Anul 2010 a adus, în showroom-urile Volkswagen, noul Touareg si noul Passat, modele devenite iconice în România.


Marca Volkswagen a continuat si în 2010 traditia organizării Maratonului Bucuresti si a proiectului “O masină nouă, un copac plantat”, reusind plantarea a peste 22,000 de copăcei în Pădurea Volkswagen din Comuna Borcea, judetul Călărasi. De asemenea, sustinerea Fundatiei Hospice Casa Sperantei si a altor cauze umanitare impun marca Volkswagen printre cele mai responsabile mărci auto din România.


Audi a reusit si în 2010 să fie una dintre mărcile preferate de cumpărătorii de autoturisme premium, înregistrând o cotă de aproape 32% din această piată. Printre modelele care s-au bucurat de cel mai mare succes, se remarcă: Audi A4 cu 432 de autoturisme vândute, Audi A3 cu 214 unităti si Audi Q5 cu 304 unităti, clasându-se astfel pe prima pozitie în segmentele A, B si B SUV.


În 2010, Audi a oferit publicului o gamă variată de modele noi, precum nava amiral a mărcii, noul Audi A8, considerat cel mai sportiv sedan din clasa de lux. Audi a introdus o nouă dimensiune în clasa compactă, prin noul Audi A1, un model dinamic si de înaltă calitate, cu o mare încărcătură emotională, iar prin modelul A7 Sportback, Audi a păsit într-o nouă clasă, evidentiând designul la un alt nivel. Toate aceste modele au adus volume suplimentare si au subliniat caracterul exclusivist si progresist al mărcii.


Anul 2010 a fost unul încărcat pentru marca Škoda, cu trei lansări de modele noi si multe evenimente speciale. În 2010, prin reteaua de distributie a mărcii Škoda în România s-au livrat clientilor 8,100 de autovehicule noi, marca înregistrând astfel o cotă de piată de peste 8% si plasându-se în topul primelor trei mărci auto de la noi din tară.


În luna martie a fost lansat Škoda Superb Combi, varianta break a celebrului model Superb, caracterizată prin elegantă si o ofertă de spatiu care o plasează în fruntea clasei sale. Foarte apreciat de presa de specialitate, Škoda Superb Combi a fost livrat în 90 de exemplare clientilor români pe parcursul anului 2010. În iunie au urmat lansările versiunilor facelift ale modelelor Fabia si Roomster.


Rezultatele obtinute de marca SEAT în România în anul 2010 pot fi, cu sigurantă, considerate performantă – cu 1,662 unităti livrate către clienti (acelasi volum ca si în anul 2009), SEAT a înregistrat o cotă din piata totală de 1.58%, revenind astfel la nivelul anului 2007, cel mai bun din istoria mărcii în Romania.


În spatele acestor cifre se află o retea de distribuitori optim distribuită geografic, motivată si coordonată eficient, o politică de preturi gândită si adaptată cerintelor pietei din România împreună cu fabrica SEAT din Martorell si mai ales modele de succes, consacrate, permanent actualizate din punct de vedere tehnologic, dar si modele complet noi sau noi generatii de modele. În luna iunie 2010, SEAT lansează în România cel de-al treilea model al familiei Ibiza – Ibiza ST.


Lansarea modelului reprezintă o nouă provocare pentru marca SEAT. Concepte ca spatiul si functionalitatea sunt combinate foarte inspirat cu design-ul unic al mărcii spaniole într-o masină de 4.23 m lungime, cu un caracter tineresc si sportiv. Anul 2010 se încheie cu introducerea pe piata din România a noii generatii a monovolumului SEAT Alhambra, la a cărui dezvoltare au stat la bază versatilitatea ingenioasă si tehnologia de ultimă generatie.


Marca Volkswagen Autovehicule Comerciale a devenit în 2010 lider de piată pe partea de import autovehicule comerciale usoare, livrând 1,388 utilitare. Volkswagen Transporter – cel mai bine vândut model al gamei - îsi păstrează si în 2010 statutul de “best in class” în ceea ce priveste livrările, cu o cotă de piată de peste 45% în segmentul său. Modelul Crafter a avut în anul 2010 o evolutie pozitivă, cota de piată depăsind nivelul de 10 % - un plus de peste 3 puncte procentuale fată de anul 2009.


In toamna anului trecut a avut loc lansarea noului Caddy GP - facelift, model înnoit în principal în ceea ce priveste motorizarea, confortul, siguranta si design-ul. Volkswagen Autovehicule Comeciale oferă astfel cea mai modernă gamă de utilitare, singura pe piată integral Euro 5.


Anul 2010 a fost unul important în domeniul flotelor, cota acestora in totalul livrărilor fiind de peste 50%. La finalul anului 2010 a avut loc, în cadrul retelei de distribuitori, un preview pentru Amarok – pick-up-ul datorită căruia marca este prezentă într-un nou segment. Lansarea oficială este programată pentru primul trimestru al anului 2011.


Weltauto, divizia de autovehicule de ocazie a grupului, a continuat în anul 2010 dezvoltarea retelei de parteneri, reusind să încheie anul cu un volum de vânzări în crestere fată de anul precedent. Cele peste 3,500 unităti de autovehicule de ocazie comercializate sub sigla mărcii fiind însotite de serviciile
prin care marca si-a câstigat un loc de referintă în piata auto.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//