• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

0,5 la suta comision de acordare pentru Creditul de Nevoi Personale cu Ipoteca sau Creditul Ipotecar Millennium Bank

0,5 la suta comision de acordare pentru Creditul de Nevoi Personale cu Ipoteca sau Creditul Ipotecar Millennium Bank

Millennium Bank ofera un comision de acordare de doar 0,5% persoanelor care achizitioneaza un Credit de Nevoi Personale cu Ipoteca sau un Credit Ipotecar intre 15 septembrie si 30 noiembrie 2008.

"Millennium Bank isi propune sa ofere produse de creditare care sa raspunda cat mai bine necesitatilor clientilor si sa tina cont de evolutiile pietei. De aceasta data, venim in intampinarea clientilor nostri persoane fizice cu produse de creditare cu garantie imobiliara avantajoase, calibrate in functie de specificul fiecarui segment de clienti si insotite de o promotie generoasa, care sa sprijine clientii in atingerea obiectivelor lor personale", a declarat Eliza Erhan, Head of Retail Products, Millenniun Bank Romania.

Creditul de Nevoi Personale cu Ipoteca este un produs destinat finantarii nevoilor personale ale clientilor, nefiind necesara justificarea destinatiei creditului. Valoarea maxima ce se poate acorda este de 150.000 euro (sau echivalent in RON, CHF sau dolari), iar perioada maxima de creditare este de 30. Avantajul acestui produs consta in faptul ca imobilul ipotecat ce constituie garantia creditului poate fi proprietatea imprumutatului sau a unei alte persoane.

Creditul Ipotecar este destinat finantarii investitiilor imobiliare - achizitie/ extindere/ construire - si poate fi acordat pe o perioada de pana la 40 de ani. Suma maxima ce poate fi obtinuta este de 500.000 euro (sau echivalentul in RON, CHF sau dolari). in cazul creditelor destinate constructiei de locuinte, avansul este de 0%, iar perioada de gratie este de 24 de luni.

Conditiile de creditare pentru ambele produse sunt usor de indeplinit datorita gamei extinse de venituri acceptate si datorita posibilitatii de cumulare a veniturilor personale cu cele ale rudelor apropiate. Astfel, banca accepta venituri din mai multe surse: salarii, bonusuri si comisioane, ore suplimentare, venituri obtinute din consilii de administratie si cenzori, drepturi de autor, chirii, dividende, pensii, venituri din activitati independente, diurne, venituri din strainatate. In plus, pentru obtinerea unui credit se pot cumula pana la trei venituri lunare obtinute de persoanele din familie (inclusiv partener/ partenera).

Clientii care contracteaza astfel de produse beneficiaza si de asigurarea de viata oferita gratuit de catre Millennium Bank.

Pe durata campaniei, comisionul de acordare este de 0,5%, ceea ce reprezinta o reducere de pana la 75% fata de comisionul standard. Campania publicitara pentru promovarea promotiei celor doua produse se va desfasura intre 15 septembrie si 10 octombrie 2008, pe TV, presa scrisa, online si outdoor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//