• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Saxo Bank: 2011 va da semne constante de redresare

Saxo Bank: 2011 va da semne constante de redresare

În cadrul evenimentului „Pieţele internaţionale de capital în 2011”, organizat de Ziarul Financiar şi Saxo Bank, Christian Blaabjerg, Chief Equity Strategist Saxo Bank,  Mihaela Ţapu, Manager Southern Europe Region Saxo Bank şi Mukul Pal, Chartered Market Technician şi co-fondator al Orpheus Capitals, au vorbit despre tranzacţionarea acţiunilor la nivel internaţional, despre provocările pe care 2011 le aduce pe piaţa financiară globală, dar şi despre evoluţia acesteia în lunile care urmează.


Banca daneză, specializată în investiţii şi tranzacţionări online, a lansat în cadrul evenimentului, raportul său anual cu privire la economia globală, „Outlook 2011”. Aşa cum se arată în raport, specialiştii băncii sunt de părere că 2011 va fi un an promiţător în ceea ce priveşte redresarea. Trendurile pozitive din cea de-a doua jumătate a lui 2010 vor continua şi la începutul acestui an. În mod special, prima jumătate a anului este foarte probabil să aducă mai multe surprize în parte superioară pentru câştigurile companiilor. Oricum, reversul medaliei este că surprizele acţiunilor vor fi, după toate probabilităţile, mai puţine şi mai rare în cea de-a doua jumătate a lui 2011, pe măsură ce companiile se vor strădui să-şi păstreze marjele într-un mediu în care cererea finală şi creşterea veniturilor sunt continuă să fie leneşe, iar costurile de intrare sar şi mai sus. 


Potrivit raportului Saxo Bank, creşterea generală a economiei SUA va accelera şi va încheia anul cu o rată de 2,7%. Pe de altă parte, este foarte probabil ca economia chineză să îşi reducă ritmul şi să realizeze o creştere de la un an la altul de 8%, ratând previziunile mult mai generoase de 10%. Specialiştii băncii îşi exprimă îngrijorarea că Spania ar putea fi următorul „animal de sacrificiu”, în cazul în care datoria portugheză va fi ţinta atacurilor. Nu în ultimul rând, 2011 va fi un an de stagnare pentru Marea Britanie, deşi economia îşi va reveni pe termen lung, dar, probabil nu înainte de 2012.


„Economiile mari îşi vor încetini creşterea”, crede Christian Blaabjerg. “Zona sud-est europeană va rămâne şi ea în urmă, ceea ce presupune că şi România va face la fel. China rămâne un stat controlat care, cel puţin aşa putem presupune, ştie ce face. Cu toate acestea, inflaţia în creştere este un motiv de îngrijorare, ca şi riscurile legate de speculaţiile valutare. Euro ar putea ajunge la valoarea de 4,40 lei pentru că asistăm la deprecierea monedei europene, iar România exportă 70% în U.E. În ceea ce priveşte PIB-ul, ne aşteptăm la o creştere de 1,3%. Vor creşte, de asemenea, vânzările retail şi valoarea indicelui de încredere a consumatorilor. Vor scădea importurile, iar exporturile vor creşte”, subliniază Christian Blaabjerg, Chief Equity Strategist, Saxo Bank.


Analiştii Saxo Bank se aşteaptă ca volatilitatea să nu meargă altundeva decât în sus, mai ales dacă ţinem cont de dinamica tensionată a tabloului global al macroeconomiei.


Co-fondatorul Orpheus Capitals, a subliniat, de asemenea, că volatilitatea va creşte în prima jumătate a lui 2011. Mukul Pal a vorbit despre ciclicitatea performanţei acţiunilor, despre natura repetitivă a acesteia: cei mai buni performeri au tendinţa de a sub-performa, iar cele mai slabe acţiuni au tendinţa de a supra-performa. În următoarea perioadă, potrivit lui Pal, acţiunile din domeniu energetic vor supra-performa, iar metalele vor scădea. El a mai menţionat că va urma o piaţă bull pe mărfuri şi pieţele de capital începând cu al doilea trimestru al acestui an.


Saxo Bank este o bancă specializată în investiţii şi tranzacţionări online. Banca permite clienţilor să tranzacţioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, acţiuni, contracte Futures, opţiuni şi alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzacţionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader şi SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil. Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clienţii instituţionali ai băncii.


White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă şi presupune personalizarea şi crearea de mărci pentru platformele de tranzacţionare  pentru alte instituţii financiare şi brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienţi white label şi deserveşte mii de clienţi retail în peste 160 de ţări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogaţi şi, de atunci, şi-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga şi birouri în Australia, Cehia, Franţa, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elveţia, Marea Britanie şi Emiratele Arabe Unite.


Ziarul Financiar este publicaţia de business cu cel mai mare număr de abonamente de pe piaţa locală, cu o medie de 10.571 de abonamente pe ediţie, potrivit celor mai recente cifre de difuzare anunţate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), pentru perioada aprilie-iunie 2010. Totodată, ZIARUL FINANCIAR este cotidianul de afaceri cu cea mai mare audienţă - 185.000 cititori, în medie, pe ediţie, conform celor mai recente date furnizate de Studiul Naţional de Audienţă, realizat de BRAT, în perioada iulie 2009 - iulie 2010.


Media Pozitiv, agenţie care oferă servicii integrate de comunicare în medii clasice şi interactive pentru companii româneşti şi internaţionale, a fost fondată în anul 2005. Agenţia a dobândit o bogată experienţă în proiecte de comunicare în domenii precum IT, financiar-bancar, politic, imobiliar, asociaţii şi ONG-uri. Printre clienţii Media Pozitiv se numără: Automobile Bavaria, BCR Erste, Check Point Software Technologies, Grupul Humanitas, Crucea Rosie Română, UNICEF, Allegra Consulting, Lexmark, Medical Finance, New Kopel Group, Omniasig, Omnilogic, SDC, Siveco România, TriGranit Development Romania, The Money Channel Consulting.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//