• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

DHL opereaza o noua aeronava cargo in vestul tarii

DHL opereaza o noua aeronava cargo in vestul tarii

DHL, liderul pieţei mondiale de curierat expres şi logistică, a inaugurat recent un nou avion cargo DHL care deserveşte vestul ţării şi un nou terminal operaţional în Cluj. Această investiţie defineşte strategia companiei de consoilidare a pozitiei de lider pe piaţa de curierat expres, transport şi logistică din România.


Noul avion DHL de la Cluj are un program de zbor eficient, care permite un timp mai mare la preluarea comenzilor pentru expedierile internaţionale cu plecare în aceeasi zi, în timp ce terminalul oferă posibilitatea procesării unui volum sporit de colete şi servicii de vămuire performante.


Datorită acestei investitii, DHL va asigura clientilor săi din zona de vest a tarii cele mai avantajoase ore pentru preluarea expedierilor şi cei mai buni termeni de livrare, pozitionându-se în acest fel ca prima optiune a clientilor în alegerea unui partener pentru serviciile de curierat expres internaţional, subliniaza reprezentantii companiei.


Alături de terminalele din Bucureşti şi Arad, a treia poartă internaţională pentru transport aerian DHL de la Cluj va aduce îmbunătăţiri reale din punct de vedere al programului de preluare a comenzilor în localităţile din judeţele Cluj, Satu Mare, Mures, Sibiu, Bistrita iar coletele şi documentele dumneavoastră vor ajunge mai repede la destinaţie. Totodată, clienţii DHL vor beneficia de livrare în aceeaşi zi pentru mai mult de 90% din importurile pentru această zonă a ţării. În acest fel, expedierile internaţionale din şi catre vestul României ajung mult mai repede la destinaţie.


"Decizia de a opera noua aeronavă cargo dedicată zonei de Vest a ţării arată încă o dată interesul major al companiei noastre pentru piaţa din România. Ca lider pe o piaţă foarte dinamică, avem misiunea de a răspunde permanent celor mai exigente solicitări ale clienţilor nostri, prin  oferirea de soluţii noi şi investiţii operaţionale. Avem încredere că această investiţie, dublată de reţeaua extinsă pe tot teritoriul României şi de  experienţa de peste 20 ani pe piaţa locală, vor întări poziţia noastră de lider pe piaţa din România”, a declarat Gian Sharp, Managing Director DHL International România.


Noul avion SAAB SF 340 care operează la Cluj de la jumatatea lunii decembrie va asigura zilnic legătura cu reţeaua globală DHL – cea mai mare reţea din lume unind peste 220 de ţări şi teritorii, 120.000 destinaţii, 6.500 birouri şi 300.000 de angajaţi.


DHL beneficiază de o experienţă unică de 20 ani de activitate pe piaţa din România, având peste 450 de angajaţi, o reţea proprie de 25 centre de expedieri şi centre operationale în 23 de oraşe importante din ţară şi o flotă de peste 250 de autovehicule.
 

Veniturile DHL realizate din expedieri internaţionale au înregistrat în 2010 o creştere de peste 10% faţă de anul precedent, creştere datorată în special trimiterilor efectuate din şi către Europa.


Pentru 2011, DHL estimează de asemenea o creştere, în concordanţă cu strategia de mărire a cotei de piaţă, prin investiţiile care se vor face în continuare pentru îmbunătăţirea performanţelor operaţionale la nivelul întregii ţări.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//