Generali Asigurări a lansat campania de iarnă „RCA pentru părinţi”. Compania derulează ~ singura campanie RCA de pe piaţă care îi vizează în mod particular ~ pe părinti şi care aduce beneficii atât pentru aceştia, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
RCA pentru parinti - reduceri de 25% si o excursie la Disneyland Paris, pentru clientii RCA

Generali Asigurări a lansat campania de iarnă „RCA pentru părinţi”. Compania derulează singura campanie RCA de pe piaţă care îi vizează în mod particular pe părinti şi care aduce beneficii atât pentru aceştia, cât şi pentru copii.
Astfel, toţi proprietarii auto care au cel puţin un copil minor beneficiază de tarife speciale, la care se adaugă reduceri de până la 25% la încheierea unei poliţe RCA, în perioada decembrie 2010-februarie 2011. În plus, părinţii care încheie asigurări RCA în perioada campaniei au şansa de a câştiga marele premiu, o vacanţă la Disneyland Paris pentru toată familia.
„Generali continuă prin această campanie să acorde beneficii suplimentare clienţilor responsabili. Părinţii fac parte din categoria şoferilor prudenţi, iar pentru aceştia am gândit încă de la început tarife speciale, la care se aplică suplimentar reduceri de până la 25%. De asemenea, campania RCA pe care o derulăm în această perioadă aduce un element de noutate - copiii sunt şi ei răsplătiţi de către Generali pentru alegerea părinţilor, premiul cel mare pus în joc constând într-o excursie pentru toată familia la Disneyland Paris”, a explicat Adrian Marin, Director General-Adjunct Generali Asigurări.
Oferta RCA nu se opreşte aici, clienţii vor primi inclusiv pachetul de avantaje suplimentare, care este disponibil în egală masura tuturor celor care achiziţionează o poliţă RCA în această perioadă: asistenţă rutieră gratuită, reduceri semnificative la reînnoirea poliţei pentru clienţii fără daune sau tarife speciale pentru alte produse de asigurare Generali Asigurări.
„RCA-ul este considerat în general un produs simplu, iar concurenţa pe acest segment se desfăşoară pe terenul preţurilor. Noi i-am oferit însă valoare adăugată prin tarifarea segmentată, care asigură un mod corect de stabilire a preţurilor, precum şi beneficiile suplimentare acordate. Mai mult, având un portofoliu complet de asigurări, le putem oferi clienţilor RCA reduceri de până la 30% pentru alte produse de asigurare”, a încheiat Adrian Marin.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info