ecomTIM a anuntat participarea unor specialişti de renume ce vor furniza informaţii ~ pertinente despre dezvoltarea pieţei de comerţ online. Marius Ghenea, Cem Tunakan, Cristian ~ Manafu, Doru Panaitescu, Dan Vîrtopeanu, Dorin Boerescu, Alin ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
ecomTIM, prima conferinta regionala de ecommerce, la Timisoara, 9-10 februarie 2011
ecomTIM a anuntat participarea unor specialişti de renume ce vor furniza informaţii pertinente despre dezvoltarea pieţei de comerţ online. Marius Ghenea, Cem Tunakan, Cristian Manafu, Doru Panaitescu, Dan Vîrtopeanu, Dorin Boerescu, Alin Popescu şi Bogdan Manolea sunt doar câţiva dintre invitaţii prezenţi la evenimentul de la Timişoara.
ecomTIM are ca obiectiv realizarea unui cadru de întâlnire între oamenii de afaceri interesaţi să activeze în online, cei care deţin deja un magazin pe Internet, marketerii implicaţi în dezvoltarea business-urilor online şi specialiştii în e-commerce. Evenimentul se adresează cu precădere persoanelor care deţin deja o afacere în spaţiul online, dar şi oamenilor cu expertiză, interesaţi să iniţieze colaborări cu business owner-ii.
Evenimentul va avea loc la Hotel Timisoara şi este structurat în două zile de noutăţi, sugestii şi idei de dezvoltare a afacerilor online. Prima zi este dedicată conferinţelor despre fenomenul ecommerce în România, iar cea de-a doua zi cuprinde două sesiuni de workshop-uri, desfăşurate în paralel, dedicate oamenilor de afaceri şi marketerilor.
Iniţiativa luată de 2Parale, prima platformă de marketing afiliat din România, de a organiza ecomTIM îşi propune să aducă în discuţie elemente importante ale e-commerce-ului şi la nivel regional, contribuind astfel la corecta informare a publicului cu privire la acest subiect şi la dezvoltarea pieţei de comerţ electronic din România.
„Business-ul online reprezintă o necesitate în prezent pentru orice companie şi în acelaşi timp o foarte mare oportunitate. Românii descoperă comerţul online şi îl adoptă rapid, iar jucătorii din această piaţă au nevoie de informaţie pertinentă de la oameni de afaceri şi profesionişti cu experienţă în domeniu - care deocamdată nu sunt mulţi şi mă bucur că am reuşit să strângem un grup remarcabil de speakeri la acest eveniment. Ţin să le mulţumesc, atât lor, cât şi partenerilor, pentru implicare”, a declarat CEO-ul 2Parale – Dorin Boerescu.
ecomTIM se bucură atât de sprijinul mediei clasice, cât şi a celei online în derularea acestui proiect, fiind susţinut de: Arhipelago, Sanoma Hearst, Informmedia, AvocatNet, Refresh.ro, BestJobs, TNW România şi alţii. Mai multe detalii despre eveniment, vorbitori, sponsori şi subiectele discutate sunt disponibile la adresa www.ecomtim.ro.
Participarea la eveniment costă 350 de lei de persoană (inclusiv TVA) iar primii inscrişi vor beneficia de un discount substanţial – până pe 15 ianuarie 2010, biletele vor costa doar 250 de lei. Mai multe discounturi sunt oferite către membrii 2Parale, magazinele atestate GPEC precum şi companiilor care vor cumpăra 2 sau mai multe bilete.
2Parale este prima platformă de marketing afiliat din România, lansată în decembrie 2008 – având in prezent un portofoliu de 90 de campanii şi peste 3.200 de afiliaţi, care au livrat peste 13 milioane de clickuri şi au generat vanzari advertiserilor de peste 5,6 milioane lei. Este singura reţea de afiliere membră a IAB Romania.
Marketingul afiliat oferă o soluţie rapidă şi eficientă de promovare şi monetizare, care îndeplineşte visul dintotdeauna al oamenilor de marketing: advertiserii plătesc doar pentru rezultatele obţinute (vânzări sau leaduri) iar afiliaţii (publisheri, bloggeri, specialişti SEO&SEM) câştigă bani direct proporţional cu numărul sau valoarea conversiilor generate.
Piaţa de comerţ online din România se află într-o creştere accelerată – principalii jucători din piaţă estimând o valoare totală de cca 300-350 milioane de euro în 2010 şi atingerea pragului de 1 miliard de euro în 2014.
Conform Studiului National de Comert Electronic 2010, sunt peste 2.000 de magazine online în România iar numărul lor se afla în creştere.
Magazinele de IT&C generează cca 50% din vânzările online, însa magazinele online de îmbracaminte şi accesorii se află în creştere rapidă, tendinţa fiind valabilă şi în pieţele dezvoltate (UK, US) unde această categorie a depăşit IT&C-ul ca valoare a vânzărilor online.
În 2009 doar 2% dintre români au cumpărat online, faţă de o medie de 37% în Uniunea Europeană – conform Eurostat.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info